KillYou Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg holder på å lage en side til min bror og på siden bruker jeg ikoner på forskjellige ting slik at det skulle se bedre ut. nå på "skisse" bruker jeg windows ikonene men siden dette kan bli brukt komersielt, virker ikke det så profesjonelt og sikkert heller ikke lovlig. og siden jeg ikke er så god på pixel grafikk lurer jeg om noen her vet om ikoner som er lisensiert under noe som sier at jeg kan bruke de til hva som helst uten noen ting som stopper meg. helst helt enkle ikke for mye sølv og gull som jeg har sett på en del ikoner i det siste bare helt plain. håper denne havnet riktig, tror det siden det skal jo brukes til en inet side Lenke til kommentar
2rmartin Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Nå vet jeg ikke hvilken størrelse du tenker på når du sier Windows-ikoner, men famfamfam har endel ikoner i 16x16 som er helt elsk. De er helt gratis og lisensiert under Creative Commons. Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 digget de silk men noen steder har jeg et slags kontrollpanel der jeg bruker like store som dem som er på start menyen? glemte selfølgelig å si det isted. men takk de var nydelig, kommer til å bruke de noen steder. men vist noen vet om noen større så si ifra Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Men ting under creative common-lisens kan ein ikkje bruke til kommersielle ting. Lenke til kommentar
2rmartin Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 This work is licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 License. This means you may use it for any purpose, and make any changes you like. All I ask is that you include a link back to this page in your credits (although a giant link on every page of your website really isn't needed, contact me to discuss specifics). Du kan bruke 'Silk' og 'Mint'-ikonene til hva du måtte ønske (også kommersielle formål) men det kreves at du linker tilbake til siden. 'Mini' og 'Flags' er kan du bruke til hva du måtte ønske uten noen form for krav. Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 linken kan de få siden vil ikke ligge ute for ola norman kun de innenfor bedrften Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Så har du jo The Tango Desktop Project Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 var fin den har sett på den før men jeg falt for http://icon-king.com/?p=15 nydelige KDE ikoner. hadde mangen forskjellige i mange størrelser 16 -> 128. OT: noen som vet hvordan jeg får instalert disse på win? følgte med en index.theme fil men tror den var til linux systemer for fungerte ivertfall ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå