Valkyria Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 bare noen spørsmål angående hamachi: 1. Er det lett å bli hacket av andre hvis man bruker det? 2. Er programmet lovlig? 3. er det vanskelig å bruke? 4. får man syke pinger når man spiller med folk? 5. Er det noen risker ved å bruke programmet? (pcen crasher, overopphetes, selvdestrueres, lager et velkommenskilt til virus) 6. Hvor kan man laste det ned? takk på forhånd Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 1. Blir vell mye det samme som over vanlig nettverk. 2. Ja, hvorfor skulle det vere ulovlig 3. En 3 åring kunne brukt det. 4. Jeg og en kamerat ligger på rundt 19 -20 i ping. 5. Du risikerer muligens virus viss det er på maskinen du kobler til. 6. Google Hamachi så finner du det. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) 1. Blir vell mye det samme som over vanlig nettverk.2. Ja, hvorfor skulle det vere ulovlig 3. En 3 åring kunne brukt det. 4. Jeg og en kamerat ligger på rundt 19 -20 i ping. 5. Du risikerer muligens virus viss det er på maskinen du kobler til. 6. Google Hamachi så finner du det. 7966492[/snapback] 1. kan noen svare litt bedre? 2. kunne vært ulovlig i og med noen spill man kan spille LAN på, krever ikke f eks internett registrering som koster penger etc. 3. greit nok 4. kan jeg få virus fra andre som er inpå hamachi som hacker seg inn gjennom programmet og lager krøll? 5. www.hamachi.cc Er dette riktig link? Endret 17. februar 2007 av Grende Lenke til kommentar
valentino Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) 1. kan ikke tenke meg at det er noe særlig risiko for å bli hacket ved bruk av hamachi. Ved første oppstart får du mulighet å begrense tilgangen gjennom systemet slik at andre ikke får se i dine delte mapper. Vil tro dette øker sikkerheten litt. Det kan også nevnes at trafikken som går mellom deg og de andre er kryptert. 2. Det er ikke ulovlig 3. Veldig brukervennlig 4. har ikke sjekket 5. har ingen negative erfaringer med programmet. 6. www.hamachi.cc Edit: Inne på forumet kan du lese mye om programmet. Det er f.eks. en tråd om hvilke spill som man vet fungerer over hamachi. Det står også beskrevet eventluelle triks du må bruke for å få spillt, som f.eks. med mange av Need For Speed spillene. http://forums.hamachi.cc/viewtopic.php?t=180 Endret 17. februar 2007 av valentino Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 og så et spørsmål som jeg også lurer på: når man skal finne f eks en BF2 server, fra hvor skal jeg søke etter den? (fra LAN eller over nettet?) Lenke til kommentar
valentino Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Hamachi er et virtuelt lan så det er lan-spill du må søke etter. Internettspilling krever vel registrering av konto hos EA og slikt, og det er jo ikke nødvendig for å spille privat med noen kompiser. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå