LockBreaker Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Hei. "Volumkontroll" ikonet på oppgavelinjen vises ikke og jeg lurer på hva jeg skal gjøre for å få det tilbake. Det kommer opp en feilmelding som sier at funksjonen ikke finnes og at jeg må gå til legg til/fjern programmer for å innstallere det. Hva skal jeg gjøre? På forhånd takk, mvh Lockbreaker Endret 17. februar 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
Isabell_89 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Gå inn på kontrollpanel - lyder og enheter - hykk av firkanten med ''vis volumikon på oppgavelinjen'' Mvh Isabell Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Det er det som er problemet. Når jeg prøver å huke av "vis volumikon" så får jeg opp en feilmelding som sier at jeg skal bruke legg til/ fjern programmer for å innstallere funksjonen igjen. Mvh LockBreaker Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Prøv det som står her, så kanskje du får tilbake volumkontrollen Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Det var ikke det som var problemet. Men fulgte linken til "Moltrez", leste det som stod der. Gjorde som jeg fikk beskjed om og nå funker det. Takk for alle svar, men det går ann å være litt mere sakelig neste gang "mozzdart". Mvh LockBreaker PS: Mange jenter som er flinkere til data enn gutter, det handler mer om hva man er interesert i og ikke. EDIT: Mener ikke å være frekk eller noe. Endret 18. februar 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå