LadyKatie Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Har nå nettopp lastet ned Samurize og jeg lurte på om dere der ute kunne lage en veiliedning får å få det som man vil! Håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Sjekk Deskmod Guiden Den har et Samurize kapittel... Lykke til Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Hvor lang tid tar det å lage ett fett skrivebord? Endret 17. februar 2007 av LadyKatie Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Det kommer jo helt an på det. Om du skal lage Samurize configen selv og allt det så kan det ta sin tid. Men jeg bytter bare skin på windows, wall og ikoner så det tar ikke så veldig lang tid. Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Det kommer jo helt an på det.Om du skal lage Samurize configen selv og allt det så kan det ta sin tid. Men jeg bytter bare skin på windows, wall og ikoner så det tar ikke så veldig lang tid. 7966895[/snapback] Kan du ta å lage ett ? Har lyst til å se hvordan de "proffe" gjør det, og hvor lang tid det tar! Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Slenger opp et bilde av hvordan det er nå, er ikke noe fancy med det i det hele tatt... Hvis du vil se hvordan de "proffe" gjør det. Stikk innom Deskmod tråden (link i signatur) og se på tordenflesk sine mods. Hen er mod'e kongen her på forumet Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Slenger opp et bilde av hvordan det er nå, er ikke noe fancy med det i det hele tatt...Hvis du vil se hvordan de "proffe" gjør det. Stikk innom Deskmod tråden (link i signatur) og se på tordenflesk sine mods. Hen er mod'e kongen her på forumet 7966967[/snapback] Ikke drep meg nå! Synes ikke Tordenflesk sine er så fine! Det kan jo være at jeg har forelsket meg helti Vista! Og han lager slags "hakkete" bilder og ikke sånne "myke" desktoper! Vet du om en bra Side bar man kan sette inn? mangler bare den så har jeg komplett windows vista style Endret 17. februar 2007 av LadyKatie Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Her er det hverfall en sidebar. Personelig liker jeg ikke designet på Vista... Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Her er det hverfall en sidebar. Personelig liker jeg ikke designet på Vista... 7967068[/snapback] Takk for linken, men jeg har vært der før og det ikke an å laste den ned Vet du om noen andre sidebars? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Her er det også en. Ta og søk på Vista sidebar for xp eller noe i den duren i google så finner du mye. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Da jeg hadde XP brukte jeg ca 1 time på lage config fra bunnen av. Hvis du syns Samurize er vanskelig, kan du prøve deg med rainmeter, det er litt mindre komplisert Hvis du har noen problemer med gsamurize guiden min kan du bare PM Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Da jeg hadde XP brukte jeg ca 1 time på lage config fra bunnen av. Hvis du syns Samurize er vanskelig, kan du prøve deg med rainmeter, det er litt mindre komplisert Hvis du har noen problemer med gsamurize guiden min kan du bare PM 7969728[/snapback] hehe, guiden din var super, men det ble så vanvittig mye så jeg orket faktisk ikke å sette meg inn det Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hehe... tar det som et kompliment Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå