Gå til innhold

Veiledning gjennom Samurize!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det kommer jo helt an på det.

Om du skal lage Samurize configen selv og allt det så kan det ta sin tid.

Men jeg bytter bare skin på windows, wall og ikoner så det tar ikke så veldig lang tid.

7966895[/snapback]

Kan du ta å lage ett :innocent: ? Har lyst til å se hvordan de "proffe" gjør det, og hvor lang tid det tar! :blush:

Lenke til kommentar
Slenger opp et bilde av hvordan det er nå, er ikke noe fancy med det i det hele tatt...

Hvis du vil se hvordan de "proffe" gjør det. Stikk innom Deskmod tråden (link i signatur) og se på tordenflesk sine mods. Hen er mod'e kongen her på forumet  :yes:

7966967[/snapback]

Ikke drep meg nå! Synes ikke Tordenflesk sine er så fine! Det kan jo være at jeg har forelsket meg helti Vista! Og han lager slags "hakkete" bilder og ikke sånne "myke" desktoper!

Vet du om en bra Side bar man kan sette inn? mangler bare den så har jeg komplett windows vista style :love:

Endret av LadyKatie
Lenke til kommentar
Da jeg hadde XP brukte jeg ca 1 time på lage config fra bunnen av. Hvis du syns Samurize er vanskelig, kan du prøve deg med rainmeter, det er litt mindre komplisert :) Hvis du har noen problemer med gsamurize guiden min kan du bare PM :)

7969728[/snapback]

hehe, guiden din var super, men det ble så vanvittig mye så jeg orket faktisk ikke å sette meg inn det :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...