Gå til innhold

Problem med HERZ

Toreey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først av alt skriver du feil i topic. Det heter Hertz

Du lager mange tråder med samme topic.

Du dobbeltposter og maser no sinnsykt.

Hva får deg til å tro at man har lyst til å gjelpe deg når du fremstiller problemet ditt på denne måten?

Håper dette hjelper deg med problemet ditt med å poste riktig.

Lenke til kommentar

Om du er paa LAN burde jo sitte en del folk rundt deg paa lanet som kanskje kan hjelpe og da. Gaar jo ann aa bruke et par minutt paa aa lete opp noen som vet litt og slaa av en prat istedenfor aa fragge dem hele tida

Endret av Flippo
Lenke til kommentar

Litt andre detaljer: Noen ganger stopper pcen og går i svart skjerm, etter ca 10sec så kommer det en feilmelding om noe med driveren ikke klarer å kontakte skjermkortet. Noen ganger flimrer det, men det som er mest plagsomt er hertzen når jeg spiller cs. Og så herzen i tillegg.

Prob 1 : Pc stopper og går i svart skjerm, og sier at driveren ikke kan kontakte med skjermkortet.

Prob 2 : Jeg får bare 60hz, noen ganger 100, noen ganger 60, veldig ustabilt.

Prob 3 : Noen ganger(På noen spill) så kommer det bare plutselig svarte linjer på skjermen

Prob 4 : HJELP!!

Lenke til kommentar

skriv -freq 100 i launch options til cs. Hvis det ikke fungerer sjekk at 100hz faktisk er et valg i den oppløsningen du kjører cs i. Hvis ikke, kan det hjelpe å enten oppdatere skjermdriveren, eller bare ta av "Hide modes that this monitor cannot display" (Display Properties -> Settings -> Advanced -> Monitor).

Lenke til kommentar

Vil også informere at når jeg tar på høyere grafikk innen CATALYST ATI SENTER

På 3D Instillinger

Når jeg spiller et spill så pleier spillet å klikke etter 10-20min

Derretter kommer det en feilmelding at driveren ikke klarte å kontakte skjermkortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...