cronic Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Hei! Var inne å loka på den eksterne harddisken,da jeg fikk opp en melding som sa noe sånt som " Det har oppstått en feil med explorer.exe. Avslutt nå" Da jeg valgte å lukke det,forsvant startlinja,og kom aldri igjen . Noen som vet hva som skjer ? Hvordan kan jeg få den igjen ? Får ikke tilgang til start menyen om jeg trykker inn windows tasten heller. Takker og bukker Lenke til kommentar
snarius Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Er vel berre å starte explorer det. Trykk CTRL-ALT-DEL og trykk på "Task manager" (oppgavebehandling på norsk). Så trykker du på "Fil" og "Åpne". Så er det berre å skrive inn "explorer". Lenke til kommentar
cronic Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Nå fikk jeg igjen startlinja,men nå forsvant alt som ligger på skrivebordet. Pluss at når jeg opner vinduer,forsvinner de mot venstre. Hva skjer ? EDIT : Svarte faen! Nå kom skrivebordsikonene tilbake,men startlinja forsvant igjen. Dette etter att vi tok en restart på maskinen! Funker heller ikke å trykke CTRL+ALT+DELETE Vinduet kommer ikke opp Noen som vet hva som skjer ? Endret 17. februar 2007 av cronic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå