hallla skjer a? Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Hei jeg lurer på om noen kan lage en sang til mitt team. teamet heter da altsa "calibra shark`s". hadde ver kjempe bra om noen kunne laget det. Vi er et helt nytt racing team som har tenkt å melde oss på gatebil til neste år. Mitt team og jeg vill bli overlykelig hvist noen gjør det. Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Gi meg masse peng så lager jeg hva som helst... Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hadde vært fint om du fortalte hva slags sjanger det skal være,eventuelt om du skal ha noe vocals i den osv... Og også hvor mye du er villig til å betale tror det er få her som lager enn sang til deg for ingenting... går med en del slit for å få lagd noe brukbart lissom.. Lenke til kommentar
hallla skjer a? Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 oki. samma ossen sjanger det er bare det er med team navnet i sangen. har ikke penger nå siden alle penga har blitt lagt til bilene. Så får desvere ikke betalt selv om jeg synes jeg bør det. håper da at noen kan lage en gratis. alle pengene går på å få bilene klarer får neste år Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 drit i penger. skal se om jeg kan prøve meg på noe. Lenke til kommentar
hallla skjer a? Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 1000 takk Dilly Man. Sånne folk som deg er onkelig folk. :!: Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Dårlige erfaringer med Opel ... så nei! Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 regner med at dere vil ha en farts låt? og ikke noe chillout kan prøve meg i slutten av denne uka eller noe. har mye annet å gjøre så langt Lenke til kommentar
hallla skjer a? Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 regner med at dere vil ha en farts låt? og ikke noe chillout kan prøve meg i slutten av denne uka eller noe. har mye annet å gjøre så langt 7975479[/snapback] jepp. chillout blir ikke akurat passene nei. Vi er fornøyd bare får at du gidder å lage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå