sdhild99 Skrevet 17. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2007 Forsøker meg med et svaneportrett Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2007 Wow. Svanen så skikkelig olm ut. Bra bilde med passe uskarp bakrunn etter min mening. Var kanskje litt kjedelig (?). Skal jeg pirke litt burde kanskje mer av hodet på svanen vært i fokus og den hvite prikken ytterst på nebbet vært klonet vekk. Men alt i alt et ganske godt bilde. Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 17. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2007 Tøft! Den karen hadde virkelig blikket. Den lille hvite prikken på nebbet er nevnt, bortsett fra det ikke noe spesiellt jeg kan pirke på. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 17. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2007 Stilige detaljer i "panna" på den, med dråpene og hårene. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 17. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) pent, likte blikket og "attituden". Likte bildet svært godt. Endret 18. februar 2007 av Mollenpriz Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 17. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2007 Et fint bilde med fine farger. Jeg ville ha croppet annerledes, det er mer luft til venstre enn til hø på bilde, ville ha prøvd å få omtrent like mye luft på hver side, men dette er smak og behag. Bildet var skarpt! Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 18. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2007 "Dritbra", er alt jeg har å si. Veldig fint bilde. Fokus kunne kanskje vært bittelitt bedre, men, herregud, et veldig fint bilde! Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 18. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2007 Skikkelig bra bilde. Er veldig bra fokus på svanen, og en dus og behagelig bakgrunn. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 18. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2007 Kjempeflott. Ville ikke gjort noe anderledes Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 18. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2007 Nydelig. Ikke my å utsette her. Kanskje en liten fjern anelse mer punch i kontrasten. Lenke til kommentar
Cooj Skrevet 18. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2007 Oj, det var et genialt bilde! Hum, synd ikke den dråpe var helt i fokus dog, men jeg hadde vært stolt hvis jeg hadde tatt dette. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Nydelig bilde, digget vann detaljene på hodet Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 Takk for kommentarer alle sammen. Hvis jeg kunne endret noe, ville jeg ha benyttet en noe mindre blender, slik at mer av svanens hode kom i fokus. Grunnen til at det er mer luft på venstre side, enn på høyre, er fordi jeg ønsker å unngå en for midtstilt plassering. Den hvite prikken på nebbet la jeg ikke merke til, men er enig i at den kunne vært fjernet. Lenke til kommentar
skipsen Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 Var bra dette, trur eg ville lagt på litt varmare fargar, og stilt opp fargemetningen. Ellers eit kjempebra bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå