tommen_h Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Heisann jeg kjøpte en Xbox 360 sammen med Gears of War hos elkjøp i dag. Maskinen og spillet var fantastisk , men etter 3 timer gikk strømmen i huset, og dette resulterte i at spillet blei ødelagt av lesehodet (tror jeg). Det er store riper rundt yttersiden av platen. Så store at spillet ikke er lesbart! Betalte 549 på elkjip for geow, og det er jævlig sure penger hvis ikke det løser seg Noen her som vet om det er mulig å klage på maskinen/spillet så man får nytt spill? Lenke til kommentar
morten111340 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 hmm.. du må vel klage til strømleverandøren og be de erstatte deg det..! men da må du hvertfall ha kvitering! Er ikke helt sikker på om dette går men... Lenke til kommentar
Enduro Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Skal nok gå så lenge ripene er godt synlige. Jeg fikk byttet et PGR3 som var ripet opp. Det var under tvil dog, for de har ingen retur på spill men de lot det gå som et tvils tilfelle eller noe siden det var ripet opp. Du får ihvertfall prøve. Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Hadde gledet meg til en fin lørdag med GeOW, men sånn kan det gå Jeg er innih****te forbanna på den dustemaskinen!! Hvis ikke jeg får dekket nytt spill, så leverer jeg tilbake boxen på dagen, og holder meg langt unna elkjøp! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Er jo ikke El-kjip sin feil at strømmen går i ditt hus................. Kontakt strømlevrandøren og si du skal ha cash til nytt spill. Funker lesehode enda da? Lenke til kommentar
xdim Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Hadde gledet meg til en fin lørdag med GeOW, men sånn kan det gå Jeg er innih****te forbanna på den dustemaskinen!! Hvis ikke jeg får dekket nytt spill, så leverer jeg tilbake boxen på dagen, og holder meg langt unna elkjøp! 7966292[/snapback] Herregud slapp av da Du har 30 dager på deg. Som betyr at du leverer hele dritten tilbake og sier den er defekt og får en helt ny en tilbake på dagen. Er de kjipe, så bare leverer du den og får igjen pengene for så og komme tilbake minuttet senere for å kjøpe en ny en Og ikke elkjøp eller xbox sin feil at strømmen kutta vel. Bare litt uheldig, men det ordner seg Lenke til kommentar
benyeah Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Som xdim sier, du har 30 dager på deg. Men bare for å gjøre deg oppmerksom på det; Elkjøp eller Microsoft har egentlig ikke noe med dette å gjøre. Dette er mellom deg og strømleverandøren, eventuelt forsikringsselskapet ditt. Jeg tror nok ikke at Elkjøp har sendt ut en agent for å kutte strømmen og ødelegge 360-en din. Men det er jo glimrende at Elkjøp har en 30-dagers returett-greie. Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Tusen takk for supporten da hehe jeg slapper av, men blei bare så sinnsykt forbanna Lesehodet fungerer helt utmerket . Tror dere jeg får erstatning av strømleverandøren da? Endret 17. februar 2007 av tommen_h Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Tusen takk for supporten da hehe jeg slapper av, men blei bare så sinnsykt forbanna Lesehodet fungerer helt utmerket . Tror dere jeg får erstatning av strømleverandøren da? 7966876[/snapback] trur egentlig ikke det. har jo egentlig ikke noen direkte bevis på at cd plata ble ødelagt pga det.. Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 gjelder returetten når produktet er brukt da? Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 ja, men den må være i tilsvarende stand som når du kjøpte den Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Returrett gjelder om produktet er i samme stand som da det ble kjøpt, altså ikke ødelagt. En oppripet disk får du selvfølgelig ikke byttet. Lenke til kommentar
benyeah Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Tusen takk for supporten da hehe jeg slapper av, men blei bare så sinnsykt forbanna Lesehodet fungerer helt utmerket . Tror dere jeg får erstatning av strømleverandøren da? 7966876[/snapback] trur egentlig ikke det. har jo egentlig ikke noen direkte bevis på at cd plata ble ødelagt pga det.. 7966922[/snapback] Selv om det ikke er et direkte juridisk bevis på at CDen ble ødelagt av lynnedslaget, er det noe som heter sunn fornuft. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Dette har skjedd med en del folk og jeg har hørt at elkjøp gir deg et nytt en hvis dette skjer. Mest fordi ingen er så veldig flinke på å lage perfekte sirkler rundt plata og fordi sånt skjer med 360. Dra opp på mandag og KREV at du skal ha ny. Håper du fortsatt har kviteringa Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Si meg, kommer lesehodet til xbox360 med innebygget knivfunksjon eller? Satan ... Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Appleseed, jeg tenkte faktisk på det samme Jeg syns det er litt amatørmessig av microsoft å ikke løse problemet. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 @tommen_h:Ja, ikke rart man begynner å lure ... Men uansett, i tilfelle man bor på utsatte områder for strømbrudd, eller steder med gammelt strømnett så kan det være lurt å kjøpe seg overspenningsvern, for å sikre seg mest mulig. Egentlig er det vel lurt uansett. Kan ikke se for meg at noen skal kunne ta ansvaret for at strømen går. Elekronikk har jo en tendens til å reagere negativt på strømbrudd og overspenning. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Jeg har en sirkel rundt både gears of war Discen og Ghost Recon: Advanced Warfigther discen, dette er ikke på grunn av strømbrudd. Heldigvis funker begge ennå! Jeg tror faktisk, sett bort ifra strømbrudd, så er det det at disken er i når du slår den på. Vet ikke, men etter at jeg tok den ut før jeg slo den av så har det ikke blitt flere riper. hvis dere skjønner Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Maskinen virker tragisk dårlig gjennomført. Lurer på hvor høy feilprosent det er på dritten? Heldigvis virker min enda, men det er vel bare et spørsmål om tid. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Min har bare hengt seg 2 ganger på nå ca 7mnd Skylde på andre fordi strømmen går osv ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå