rozon Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) I dag hadde jeg bestemt meg for å kjøpe Dreamweaver, og klikket meg inn på Adobe. $399 er jo ingen upris. Vel, den norske prisen er 4070 kr, som blir $656... Kan vel si at å kjøpe et program for 161% av prisen er overpris? Derfor lurer jeg på hvilke alternativer jeg har. Jeg bruker Windows normalt sett, men har ingen problemer med Linux baserte verktøy. Dersom jeg kan velge med samme funksjonalitet så blir det Windows basert. De jeg har prøvd: * Aptana * Visual Studio * Zend (bra på PHP, men jeg trenger HTML) * DevPHP * Notepad++ * PSPad Disse har alle sine problemer som jeg ikke kan leve med. De tingene jeg er blitt avhengig av er hurtiglukking av tags, CSS funksjonalitet, 'Preview' som fungerer uten å lagre (også på filer med andre extentions), prosjekt kontroll pluss andre ting som jeg bare kommer på når jeg finner ut at de mangler... Noen som har noen gode tips til programmer jeg kan teste? Endret 17. februar 2007 av rozon Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Quanta kanskje? http://quanta.kdewebdev.org/ Lenke til kommentar
gather Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Du kan jo titte på studentlisensen hvis du er berettiget til det... Hvem som selger det nå om dagen er jeg ikke sikker på. Kan du ikke handle den til amerikanskpris da? Endret 17. februar 2007 av gather Lenke til kommentar
rozon Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Quanta kanskje?http://quanta.kdewebdev.org/ 7967116[/snapback] Quanta ser perfekt ut så langt! Takk for hjelpen! Kan du ikke handle den til amerikanskpris da? Har ikke fått det til i hvert fall... Endret 17. februar 2007 av rozon Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 du kan også prøve 1st page fra Evrsoft Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Eventuelt kan du prøve Intype. Jeg er blitt helt forelsket i den, til tross for at det bare er en alpha-utgave! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå