Alvion Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 er de noen som vet om noen brae multiplayerspill, uten om battlefield? [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-12-05 14:47 ] Lenke til kommentar
nordlending Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 hehe, vet om et gratis 2d spill med god grafikk og j***** tøff online multiplayer! gå hit.... http://soldat.tk/ Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Worms World Party! Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Hvis du har Half-Life, så kan du prøve DOD(day of defeat). Meget bra multiplayer spill. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Jeg vil anbelfale Urban Terror. Det ligner litt på Counterstrike. UT er en mod til Quake 3. Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Om du skal kjøpe nytt er Jedi Knight II: Jedi Outcast å anbefale. Litt annerledes MP enn i det gjengse fps spill. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Når jeg først spiller på gathering, spiller jeg bare Counter-Strike. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Hva med Command & Conquer: RENEGADE ? online strategi og action i ett ! Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 warcraft3 er fett mange kjekke custom brett Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Hva er det du leter etter da? FPS, RTS etc? Hjerter er jo en slager... Lenke til kommentar
sara Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Age of Empires WAr3 og sef. CS må bare spille det selv om jeg er så lei av det. :sad: Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Delta Force - Black Hawk Down anbefales... Lenke til kommentar
t3p0s3 Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Q3 - rocket arena er saken =P Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Quote: Den 2002-12-06 00:52, skrev antiloop:Delta Force - Black Hawk Down anbefales... Og hele det spillet har du prøvd? Siden du er så sikker :wink: Lenke til kommentar
Alemorte Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Du burde ta en titt på Hidden & Dangerous Deluxe Edition. Liker du litt arbeid sammen med venner, så er dette spillet genialt. Et av de få spillene som virkelig lar deg jobbe sammen, ikke bare deathmatch osv...Dette anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Warcraft er så absolutt å anbefale, jaffal hvis en av dere har axx til b.net, det er SVINEMYE bra coustommaps der ute... towerdefense, heroarenas, RPG'er, smash tv, monstermash, massevis av lotr-ting, osama-bombing, YOU NAME IT - they've probably got it... :smile: ellers er jo monopoly tycoon veldig kult i multiplayer...:smile: Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Starcraft (eller dasskraft som jeg kaller det:) - Brood Wars, Test of terran survival (EXTREME) kartet.. konge på lan når alle er lei av CS :wink: NB! må vere minst tre personersom spiller, ellers er man ganske så dødsdømt når infected kerrigan's, king serglings eller andre superfreaks kommer og utsletter alt og enhver med damage på 400+ per slag.. ellers, spiller mye Neverwinter Nights på lan. Dungeon Siege er fett også, morsomt å komme seg ned i 'hell' underverdenen. Total Anhilation når man er tom for ide'er, eller Alien VS Predator 2, med oppgraderings pakken rocker spillet vilt når man er mange som spiller, og da med alien lifecycle på, nervepirrende når radaren begynner å pipe og du ser absolutt ingenting og så plutselig sitter en facehugger midt i ansiktet.. NFSHP2 er og morsomt på lan.. såg en som anbefalte Soldats, joa.. morsomt det og, men kan vere litt vanskelig å treffe motstanderen og det fungerer dårlig på eldre maskinvare. nekter å kjøre på voodoo kort Lenke til kommentar
Destro Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 AA Americas Army Gøy med mange spillere samtidlig. Det er ikke så gøy med få persjoner. Det vil si minst 6 til sammens mener nå jeg! Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Quote: Den 2002-12-06 00:52, skrev antiloop:Delta Force - Black Hawk Down anbefales... hmm... hvor har du fått tak idet..? *sikle* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå