Gå til innhold

Hvem, hva, Uchiha Madara?

Anbefalte innlegg

Uchiha Madara, hvem er det?

Madara er nevnt i naruto manga kappitel 309 og i første episode av Naruto Shippuuden

Sasuke møter på Kyuubi inne i Naruto og Kyuubi sier

"Eyes with such power and chakra even more sinister than my own,

not much unlike what i once saw in a certain Uchiha Madara"

Sasuke fjerner chakraavataren av Kyuubi og spør

"And you expect me to know that person, why now?"

Merk* Sinister betyr ond, forskrud, uheldig osv.

Hva er det Sasuke mener i den siste setningen, vet han hvem han er eller ikke? Sto det ikke om Madara i rullene med hemligheten om Sharingan?

Madara betyr linse, men er det et kvinnelig eller mannlig navn?

Er madara den tredje Mangekyo Sharingan brukeren, eller døde Madara for lenge siden fordi Kyuubi har levd i over 1000år , er han forfaderen til Uchihaklanen eller den første Uchihaen med MS, lever han nå?

Jeg tror Madara var den første som utviklet MS og drepte broren sin eller noe for å få den, han levde for lenge siden på Første eller Andre sin tid eller senere og han var nevnt i Uchiha sine hemmelige familieruller der Sasuke fant ut om MS, og han møtte på Kyuubi og overlevde men døde senere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor tar du ikke dette i Naruto tråden?

Men

når var det første gangen kyuuubi møtte madara egentlig? for når yodanime var i kamp mot 9tail eller kyuubi eler hva nå han heter-.- så var det jo på samme tidspunkt som han så en Sharingan.. altså madara..

o_O

7963615[/snapback]

Njaa, han så vel ikke Sharingan for første gang når han sloss mot Yondaime tror jeg. Men det jeg tror er at Kyuubi har noe med opprinnelsen til Sharingan å gjøre. Han sier jo "with chakra more accursed and twisted than i", just like that Madara was. Så jeg tror

selv at Madara var en Hyuuga som i et møte med Kyuubi ble forbannet, som førte til at han utviklet Sharingan.

Jeg tror også at det kan ha noe med hva Sasuke leste på den hemmelige skriften som Itachi fortalte om. Da Sasuke sier "I see... so thats how it is". Det som står der er altså mest sannsynlig hvordan Sharingan oppstod, og om båndet de har med Kyuubi.

Etter å ha lest dette, skjønner altså Sasuke at det er Kyuubi som er inne i Naruto. "You have encountered Sharingan before..? Then that makes you the Kyuubi".

Det er i allefall det jeg selv tror :hmm:

7963936[/snapback]

Synes det høres fornuftig ut..

ellers sier wikipedia

Madara Uchiha

Height: ?

Rank: ?

Weight: ?

Birthday: ?

Blood Type: ?

Not much is known about this Uchiha member. He seems to be well known by the demon fox, who said that Madara's chakra was even more sinister than its own at the time and that Sasuke now holds the same chakra. "Madara" means "mottles" or "speckles", possibly a reference to the Sharingan.

Endret av ZanZel
Lenke til kommentar

Uchiha Madara was a highly skilled clan member who lived years previously.

Click For Quick-Spoilers:

Madara's fame and powerful Sharingan eye chakra was even known to the Kyuubi. Kyuubi regarded this chakra from the cursed bloodline as even more ominous than his own. He would bear witness to this chakra again in the form of Uchiha Sasuke.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

den teorien var bra.. noen som har lest den?.. *hvis* teorien er SANT then Kishi Is really a Master mind bedere enn Dan Brown og får meg til å tenke at naruto og sakura forventer vi no stort av

visste ikke at Kishi brukte japans mytlogi i naruto:p turdde det var noe han lagde selv

Endret av gatebarn
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 måneder senere...
Faren til Naruto er Akatsuki leader, fjerde hokage kk =D

8996671[/snapback]

Fatter ikke at folk tror på det, Fjerde hokage er ikke Akatsuki leder, Kishi har vist et fargelagt bilde av Akatsuki folka der du ser at Akatsuki lederen har brunt hår, og btw han har også 3 ringer i nesa...

Fjerde hokage er DØD

Lenke til kommentar
faren døde ikke når han seala kyuubi

9002882[/snapback]

umh.. jo det gjorde han... han brukte samme jutsuen som tredje hokage brukte mot orochimaru. han brukte shinigamien til å seale kyuubien og for det krevde shinigamien livet til faren..

visst faren lever så kom med noen bevis ikke post noe bs som er din mening og få det til å høres ut som fakta..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

NB! SPOILER!

Du kan faen meg ikke vite om hvilke farge han har på håret, hvem i helvete har gitt deg den ideen fra? Spiller ingen rolle hva "kameratene" dine har sagt.. la sagaen fortsette og du får vite hvem som skjuler seg bak maska.

*Orochimaru som ble drept av Sasuske er ennå i live... så hvorfor ikke den fjerde hokage?*

*Sjansen for at det er fjerde hokage som er lederen kan sies til å være både og* Hvis noen av dere har latt merke til en ting: Akatsuki lederen har nevnt at han er mester over ett tusen Jutsu'er. Noe alle Hokagene er også... Så der har du noe å plundre på ;) Men hvem vet, som regel ser det alltid ut til å være en person du minst forventer deg...

Endret av Arothen
Lenke til kommentar

magnaspoilers

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Orochimaru er vel ikke akkurat i livet, kreftene hannes tok bare mye større feste i Kabuto enn han hadde forventet, så vidt jeg skjønte det. Og dessuten ble ikke Orochimaru's sjel dømt til evig kamp i dødsriket, noe yondaime sin sjel ble. Han er døde, lev med det!
Lenke til kommentar
magnaspoilers

Orochimaru er vel ikke akkurat i livet, kreftene hannes tok bare mye større feste i Kabuto enn han hadde forventet, så vidt jeg skjønte det. Og dessuten ble ikke Orochimaru's sjel dømt til evig kamp i dødsriket, noe yondaime sin sjel ble. Han er døde, lev med det!

9096563[/snapback]

Hvis du leste Manga ordentlig skulle du se at Orochimaru var på "vei" mot å ta over kroppen til Kabuto. Kroppsdelene til Kabuto prøvde å slåss mot denne "Oro-bølgen", men siden Orochimaru har en så stor tilgang på chakra var det ikke mulig for Kabuto å gjøre no særlig med det. Det tar tid, men Orochimaru vil ta over kroppen til Kabuto. Det har skaperen fortalt flere ganger på since intervju på DeV Chat.

Også kan du jo tenke deg litt selv, tror du virkelig en Sannin skal bare forsvinne fra serien helt uten et ordentlig fight? Sier bare 'Stay Tuned'

Lenke til kommentar
1. det er Kishimoto som har farget bilde.

2. [MANGA SPOILERS]

46091c8j3mcdj212371lobz6.th.jpg

46090c8j3mcdj1123193lowb0.th.jpg

3. tror du meg ikke enda kom med bevis.. beviset du har nå er kun følelsen av at det kan være den 4.

9101055[/snapback]

I hvilket chapter er det der?

Lenke til kommentar
1. det er Kishimoto som har farget bilde.

2. [MANGA SPOILERS]

46091c8j3mcdj212371lobz6.th.jpg

46090c8j3mcdj1123193lowb0.th.jpg

3. tror du meg ikke enda kom med bevis.. beviset du har nå er kun følelsen av at det kan være den 4.

9101055[/snapback]

I hvilket chapter er det der?

9103794[/snapback]

Det sier jeg også! :0

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...