donella Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Siden rett før jul har jeg hatt diverse problemer med internett. - kan ikkje logge på hotmail, msn messenger eller nettbank - kan ikkje laste opp vedlegg på mailen (yahoo) og noen ganger ikkje lese/sende mail - får ikkje kontakt med hjemmesiden min med ftp-program - kan ikkje bruke enkelte søkemotorer - kan ikkje skrive innlegg på enkelte forum (dette bla, er på en anna data nå) Jeg bor på hybel og er tilkoblet huseierene trådløse ruter. Ingen andre som er tilkoblet samme ruter har problemer. Jeg har prøvd å skru av brannmuren, men det hjalp ikkje, aå jeg tror ikkje den er problemet. Jeg har også innstallert windows på nytt, uten at det hjalp.. Er det noen som kan hjelpe meg? Jeg har veldig lite peiling, så jeg må ha ting inn med teskje.. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg ville mistenke brannmur(er) eller ustabilt minne i maskinen. Hvis du har overklokket så senk hastighet. Kjør memtest på minnet ditt, evt ta ut en minnebrikke og test på nytt. Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Hmmm Ingen andre som er tilkoblet samme router som har problemet, da er den biten ute av bildet. Altså det er noe på datamaskinen din. Når du installerte windows på nytt, formaterte du maskinen eller installerte du bare over den gamle? Dette høres ut som et programmvare problem, en gammel brannmur installasjon etc. Lenke til kommentar
donella Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg vet ikkje hvordan jeg kjører en memtest på minnet.. kan du forklare? Og jeg formaterte maskinen når jeg innstallerte windows Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå