Gå til innhold

PS3 scaling (BD filmer)

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen,

Bestilte en ps3 og noen spill før helgen fra amazon.co.uk og er i det hele tatt veldig spent på at 23 mars skal komme :dribble: .

Jeg skal bruke den sammen med en Panasonic PTAE 700E prosjektor som kan vise 720p. Etter å ha lest diverse forum så skjønner jeg at ps3 mangler hardware scaler, men at dette ikke vil ha betydning for spill da de er native 720p. Men blue ray filmer er jo native 1080p, hvordan blir dette med panasonicen min? Vil jeg kunne se filmer i 720p eller blir de nedskalert til 480p. Blir forferdelig skuffet om det er slik :( .

Beklager om dette spørsmålet er en gjenganger og har blitt svart på før. Jeg søkte litt og leste litt i info tråden til ps3, men 20 sider ble litt for mye for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Litt o/t men, du bestillte før helgen, og likevel gleder du deg til 23 mars?

Gled deg iallefall ikke før langt utti april, uansett om du skulle få av første forsyning.

Skal jo henge ei uke i tollen også.

7969011[/snapback]

Tollen tar nøyaktig 1 dag ekstra :)

7969111[/snapback]

Ifølge amazon så skal den sendes 21 mars. Jeg bestilte med express pakke som tar 1 eller 2 arbeidsdager, så det er vel mulig at jeg får den til 23. Men pytt pytt, er ergelig om jeg må vente noen dager til men jeg tror nok jeg skal overleve!

@Kewell79 Det høres lovende ut! Skal passe på å oppgradere med en gang :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...