Gå til innhold

"Fikset" Blir logget ut rett etter innlogging

nree

Anbefalte innlegg

Heisann..

I dag da pcen låste seg for en av de første gangene etter jeg formaterte for halvannen måned siden restartet jeg pcen etter den hadde stått låst i ca 10 minutter.

Da pcen hadde lasta ferdig fikk jeg chkdsk meldig, jeg gikk gjennom den av god gammel vane og ventet på innlogging.

Det kom aldri noe innlogging, bare bluescreen som sa at en eller annen dll fil var et eller annet, fikk aldri lest, gikk så kjapt bort.

Denne meldingen kom flere ganger, både uten og med chkdsk forran.

Jeg kjørte windows cd og kjørte chkdsk i CMD via gjenopprettings greiene (cmd) på cden.

Dette gjorde noe fremskritt, nå kom jeg til innlogging, men som topic sier, jeg logger inn og det står at den laster, jeg kommer aldri videre.

Dette skjer både i sikkerhetsmodus og "ikkesikkerhets"modus.

Det står at den laster personlige instillinger ol. men når det går bort går den rett til tekst felt for innlogging.

Så det jeg lurer på, hvordan er det mulig å få dette fikset?

Finnes det noe som oppretter de fleste kritiske dll filer for windows xp?

Noen andre løsninger som er aktuelle?

Endret av goggen90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du prøvd å reparere window?

Du velger at PCen skal boote fra CD-rommen.

Så når du kommer inn i windows installeringsgreier, og windows finner ut at du allerede har installert windows før, ignorerer du det.

Den kommer til å spørre en gang til (før du reformaterer disken) om du vil reparere windows. Svar ja, (det er når det kommer opp sånn: trykk e for å reparere)

Lenke til kommentar

Klarte komme meg inn i reperering av windows (installere på nytt på en måte)

Det stod at jeg måtte sette inn CDen merket nvida bus greier, jeg satte i en cd jeg vet det er nvida drivere på (merket drivers & utilities) som følgte med hovedkortet.

Den så ut som den hadde stoppet så jeg satte i windows xp pro cden igjen men den går ikke videre, den står på 34 minutter og infoteksten skifter hele tiden.

Noen som vet råd?

"Løsningen" ble å installere windows i en ny mappe helt på nytt..

Endret av goggen90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...