Tycho Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Jeg har en Packerd bell imedia 6101a 1ghz t-bird 128mb ram og vil oppgradere ram'en. problemet er at jeg ikke vet hvilket ram jeg bruker. Jeg har prøvd vanlig sdram, men når jeg da starta maskina gikk det helt fint å komme inn på windows (windows ME) og den registrerte at jeg hadde satt i ny brikke, men ingen spill eller noe annet fungerte. Jeg har prøvd og åpne kabinettet og sjekke hva det står på brikka, men det står ikke noe. Jeg er ganske sikker på at jeg ikke bruker ddr ram. Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Hvorfor i all verden dobbelposter du denne tråden? Du har den allerede gående HER. Helt unødvendig, spør du meg! Eneste forskjell på de to postene, er såvidt jeg kan se overskriften. _________________ Ellers er jeg like blid! [ Denne Melding var redigert av: knutivarr på 2002-12-05 14:34 ] Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Passer brikka så tror jeg det er riktig. Men det kan være at du har putta i en 133 mhz ram mens du har 100 mhz systembus. Men det skulle virke forde tror jeg. Jeg tror jeg tror... Lenke til kommentar
Tycho Skrevet 5. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2002 jeg skrev først en gang så fikk jeg feilmelding så jeg trodde ikke den ble posta... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå