mr. Zilter Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Hvis du laster en harddisk helt full, og ikke stopper men bare fortsetter å mate på med flere filer, tyter det ut da? Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg tror at du vil få meldning om det ja. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Aldri gått så langt selv... Mulig det bare renner over og ender som en stor dam under PCen. Er du i tvil legger du en tørr lofri klut under maskinen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Når discken er full, begynner dataene å flyte over og inn i kablene, deretter renner de ut... Et helvete å tørke opp etterpå... Lenke til kommentar
karakas Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Aldri gått så langt selv... Mulig det bare renner over og ender som en stor dam under PCen. Er du i tvil legger du en tørr lofri klut under maskinen! 7965486[/snapback] Tull. Alle vet da at det er dette kondensatorene er til for. Om du bretter ot innholdet i en kondensator vil du få ett areal på størrelse med en av veggene på høyskolen i Ålesund, så der er det nok plass til en 2-3 TB. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 fra alvor til spøk, eller omvendt søstra mi gjorde det med pcen min en gang. Den måtte formateres så det er vel ikke å anbefale... Det var for øvrig en win95 pc som da ble oppgradert til win 98 men tilbake til alvor: sannsynligvis kommer dataene til å renne ut igjennom kablene, og det er veldig ledende så jeg vil ikke anbefale det på hovedkortet, da det kan kortslutte en del kretser... det er et ganske lett stoff (vei forskjellen på en full og en tom harddisk, så husk å ikke pust det i deg... det er veeeeldig giftig jeg hater harddisker og deres onde planer... tro meg. Harddiskene vil ta over verden da de passerer 2Tb... MERK MINE ORD, JEG SIER DERE! Lenke til kommentar
rassmonster Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Broren min gjorde det med sin 98 pc engang... Han døde på grunn av at han druknet i en seig masse bestående av onde gb... Bare pass deg... Det er alvorlige greier.. Jeg tror teorien til Hagr stemmer om at når de passerer 2 tb blir verden fylt opp av onde harddisker! Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Skjer dessverre ikke noe mer spennende enn at du får melding om at gjenværende diskplass er for liten, og du må stoppe overføringen. Sjansen for at det skal renne over er vel ganske ubetydelig. Lenke til kommentar
mr. Zilter Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Okey. Jeg er ganske sikker på at jeg skal kunne klare å huske å avslutte overføringer i tide, grunnet tidligere breskrevede grunner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Jeg har funnet en løsning: Gå inn på Windows og kjør disck cleaner. Da kommer det en sånn stor arm med en diger klut og tørker opp alt sølet... Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Aldri gått så langt selv... Mulig det bare renner over og ender som en stor dam under PCen. Er du i tvil legger du en tørr lofri klut under maskinen! 7965486[/snapback] Tull. Alle vet da at det er dette kondensatorene er til for. Om du bretter ot innholdet i en kondensator vil du få ett areal på størrelse med en av veggene på høyskolen i Ålesund, så der er det nok plass til en 2-3 TB. 7966059[/snapback] Ålesund? Seriøst...? Nei, klipp heller kablene før det går så langt :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå