Gå til innhold

Mer enn full harddisk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-UUbruw

Når discken er full, begynner dataene å flyte over og inn i kablene, deretter renner de ut... Et helvete å tørke opp etterpå...

Lenke til kommentar
Aldri gått så langt selv... Mulig det bare renner over og ender som en stor dam under PCen. Er du i tvil legger du en tørr lofri klut under maskinen!

7965486[/snapback]

Tull. Alle vet da at det er dette kondensatorene er til for. Om du bretter ot innholdet i en kondensator vil du få ett areal på størrelse med en av veggene på høyskolen i Ålesund, så der er det nok plass til en 2-3 TB.

Lenke til kommentar

fra alvor til spøk, eller omvendt :ermm:

søstra mi gjorde det med pcen min en gang. Den måtte formateres :wallbash: så det er vel ikke å anbefale... Det var for øvrig en win95 pc som da ble oppgradert til win 98 :woot: men tilbake til alvor:

sannsynligvis kommer dataene til å renne ut igjennom kablene, og det er veldig ledende så jeg vil ikke anbefale det på hovedkortet, da det kan kortslutte en del kretser... det er et ganske lett stoff (vei forskjellen på en full og en tom harddisk, så husk å ikke pust det i deg... det er veeeeldig giftig :no: jeg hater harddisker og deres onde planer... tro meg. Harddiskene vil ta over verden da de passerer 2Tb... MERK MINE ORD, JEG SIER DERE!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw

Jeg har funnet en løsning:

Gå inn på Windows og kjør disck cleaner. Da kommer det en sånn stor arm med en diger klut og tørker opp alt sølet...

Lenke til kommentar
Aldri gått så langt selv... Mulig det bare renner over og ender som en stor dam under PCen. Er du i tvil legger du en tørr lofri klut under maskinen!

7965486[/snapback]

Tull. Alle vet da at det er dette kondensatorene er til for. Om du bretter ot innholdet i en kondensator vil du få ett areal på størrelse med en av veggene på høyskolen i Ålesund, så der er det nok plass til en 2-3 TB.

7966059[/snapback]

Ålesund? Seriøst...?

Nei, klipp heller kablene før det går så langt :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...