Gå til innhold

Verdens beste land (rnd 1, avstemning 2/12)

Drillo

Anbefalte innlegg

Stemmer uten tvil Sør Korea. Det var ingen gode kandidater her. UAE burde vært med. Philippines og Indonesia.. Sør Korea er ikke så veldig digg ,men av de kandidatene så var Sør Korea bra , og ja.. Jeg har vært der.

USA kan brenne.. Har vært i statene i rundt 2uker. Det er absolutt ikke et land som jeg ville valgt til verdens beste land.

7967795[/snapback]

UAE kommer, vær tålmodig! Samme gjør Filippinene og Indonesia.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men hvorfor da USA så langt ned?

7965518[/snapback]

Fordi det er mote blant fjortissene på forumet her å hate USA. Derfor. Selv ga jeg USA stemmen min.

7967106[/snapback]

Det er mote blant halve Norge å hate USA's regjering. For fjortissene går regjering og sleve langet hvordan det er å leve i osv ... Det går i ett :yes:

Jeg stemte USA

7967403[/snapback]

Mhm. Tullete greier. Men det viser hvor absolutt lite folk faktisk vet. Flere av innleggene i denne tråden viser også hvor lite folk vet. "Gawd, han starta en krig" som om det var første landet som gjorde det du! Og Norge støtta dem, England støtta dem, til og med Danmark gjorde det. Så skal dere som missliker usa pga krigen hate usa, får dere pokker meg hate de andre som var med på tullet også.

Meen, det passer ikke inn å hate sitt eget land vet du, så derfor får vi legge skylda helt og holdent på usa.

Lenke til kommentar

Domme Israel må søren ikke vinne. Drittland fullt av maktsyke jøder. Det eneste Israel er , er et land som er frelst av den jødiske og kristne verden, og de hjelper de uansett. Israel går til angrep på omtrent alt levende, og de blir støttet. Jeg er svært svært glad for at Norge blir sett på som en Israelkritiker.

Bør ikke dømme et land fordi det er frelst av gud i en bok ved navn bibelen, bør heller tenke litt på hva de driver med.

(min mening, er ikke rasist eller noe slikt)

Lenke til kommentar
Domme Israel må søren ikke vinne. Drittland fullt av maktsyke jøder. Det eneste Israel er , er et land som er frelst av den jødiske og kristne verden, og de hjelper de uansett. Israel går til angrep på omtrent alt levende, og de blir støttet. Jeg er svært svært glad for at Norge blir sett på som en Israelkritiker.

Bør ikke dømme et land fordi det er frelst av gud i en bok ved navn bibelen, bør heller tenke litt på hva de driver med.

7971732[/snapback]

Enig.

Israel gikk for øvrig videre til 2. runde, og jeg har en klar følelse av at de vil karre seg til selve sluttspillet også.

Lenke til kommentar

7971732[/snapback]

Enig.

Israel gikk for øvrig videre til 2. runde, og jeg har en klar følelse av at de vil karre seg til selve sluttspillet også.

7971750[/snapback]

Du som er drillo kan jo bare gi dem grei beskjed at det er benken for dem! En trenger kan gjøre som han vil!

Lenke til kommentar
Nå er det vel strengt tatt Israel som blir angrep.

7971839[/snapback]

Så Israel forsvarer seg bare? Hvem har de mest overlegne våpnene, Israel eller muslimene? Hvem har okkupert islamsk jord og tviholder på den når alle andre ser at det er håpløst, bare fordi de tror Gud har lovet dem landet! Hvilken part har det best i staten Israel? Jødene eller palestinerne?

Lenke til kommentar
Ja, la oss elske USA, for de var tross alt ikke helt alene om krigen.

"Alle andre..."-argumentet hører bedre hjemme i sandkassa.

7971668[/snapback]

Tull. Det er nok heller du som er for ignorant til å forstå at dette hate mot usa er like meningsløst som politikken til SV.

7972693[/snapback]

Godt argument.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...