akan Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 kult Er dette en poll som går over hele verden eller en som du har laget bare for Norge? Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Bush-administrasjonen har sikkert 1 million ansatte fra department of homeland security som sitter 24/7 og stemmer på USA, så resultatet er vel gitt, og skal brukes for alt det er verdt. Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 kult Er dette en poll som går over hele verden eller en som du har laget bare for Norge? 7966963[/snapback] Jeg poster den bare her. Men det er bare å sende den rundt verden! Finnes det forresten et stort generelt diskusjonsforum som ikke har tilknytning til et spesielt land? Hadde vært gøy å teste det ut der, og sett hvordan Norge gjorde det. Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Ja, folk stemmer USA som gale her, fatter ikke hva det går av folk. Totalt fantasiløst, trodde dessuten nordmenn var ganske kritiske til USA. Lenke til kommentar
akan Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Bush-administrasjonen har sikkert 1 million ansatte fra department of homeland security som sitter 24/7 og stemmer på USA, så resultatet er vel gitt, og skal brukes for alt det er verdt. 7967000[/snapback] hehe.. hadde ikke overrasket meg så veldig mye snodig de finner på i USA så, Var jo den Hotelkjeden som er eid av Amerikanere som nektet å slippe inn Cubanere på hotellet veldig, veldig mye rare folk der borte : / veldig mange greie folk og though. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg ville stemt England, men det er ikke der. Hvorfor? Lenke til kommentar
akan Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 fordi dette er bare en av 12 poller les et par poster bak ^^ Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 når ble grønnland et land? Lenke til kommentar
akan Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Det var vel dansk veldig lenge så vidt jeg husker er sikkert ikke mer enn en 50 år siden vil jeg tro, kanskje mindre... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Men hvorfor da USA så langt ned? 7965518[/snapback] Fordi det er mote blant fjortissene på forumet her å hate USA. Derfor. Selv ga jeg USA stemmen min. Lenke til kommentar
superninja Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Alfabetisk rekkefølge kunne vore ein fordel Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Men hvorfor da USA så langt ned? 7965518[/snapback] Fordi det er mote blant fjortissene på forumet her å hate USA. Derfor. Selv ga jeg USA stemmen min. 7967106[/snapback] Synes ikke akkurat USA har gjort seg fortjent til noen vennskapspris i det siste, gjør du? Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 når ble grønnland et land? 7967086[/snapback] Du mener når Grønland ble en stat? Det er fortsatt ikke en stat, men en selvstyrt del av Danmark. Men som jeg skriver i første tråd, har jeg med en del land som ikke er stater også, pluss diverse oversjøiske territorier, selverklærte men ikke anerkjente stater, kolonier mm. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 man kan ikke unnlate at USA har en viktig rolle i verdens utvikling og bidrar mye til det internasjonale samfunet. Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 man kan ikke unnlate at USA har en viktig rolle i verdens utvikling og bidrar mye til det internasjonale samfunet. 7967155[/snapback] USA er definitivt verdens viktigste land. Men det er ikke poenget med denne kåringa. Her er det meninga at folk stemmer på det landet de liker best, ikke det landet de mener er mest kjent, rikest, minst slum etc. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Synes ikke akkurat USA har gjort seg fortjent til noen vennskapspris i det siste, gjør du? 7967135[/snapback] Hvorfor synes du ikke det? Fordi du har slengt deg på motebølgen for å hate Bush? Fordi du tror han aldri har gjort noe bra for USA og den amerikanske befolkningen? Eller fordi du missliker krigene USA har startet? 1. Har du slengt deg på motebølgen er du teit. 2. Tror du han ikke har gjort noe bra for usa, har du ikke gjort leksa di. Du skjønner at i norske medier blir kun det negative blåst opp, aldri det positive. Synes å huske at han har fått igjennom 70% mer pengestøtte til skoler og sykehjem enn det som har blitt gitt før, og om det ikke er bra så vet ikke jeg. 3. I så fall burde du hate alle de andre langene som har hjulpet USA i disse krigene, inkludert Norge. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Grønland: 16% Norfolk Island: 14% Hva slags grunn kan folk ha for å stemme på disse to? Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Synes ikke akkurat USA har gjort seg fortjent til noen vennskapspris i det siste, gjør du? 7967135[/snapback] Hvorfor synes du ikke det? Fordi du har slengt deg på motebølgen for å hate Bush? Fordi du tror han aldri har gjort noe bra for USA og den amerikanske befolkningen? Eller fordi du missliker krigene USA har startet? 1. Har du slengt deg på motebølgen er du teit. 2. Tror du han ikke har gjort noe bra for usa, har du ikke gjort leksa di. Du skjønner at i norske medier blir kun det negative blåst opp, aldri det positive. Synes å huske at han har fått igjennom 70% mer pengestøtte til skoler og sykehjem enn det som har blitt gitt før, og om det ikke er bra så vet ikke jeg. 3. I så fall burde du hate alle de andre langene som har hjulpet USA i disse krigene, inkludert Norge. 7967211[/snapback] Je skal faktisk ta deg på ordet her, siden du går så inmari hardt ut. Nei, han har ikke gjort noe bra for USA, i hvert fall ikke for det store flertall, og han har i hvert fall ikke gjort noe for å bli bedre likt av omverdenen. Om du kommer på noen gode eksempler på at USA er blitt bedre under Bush, så be my guest, vis meg. Nei, da er det andre land jeg liker mye bedre. Og nei, jeg er ikke noen kummu-jævel, slik du sikkert tror, som ber fem ganger om dagen i retning Nord-Korea. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Synes å huske at han har fått igjennom 70% mer pengestøtte til skoler og sykehjem enn det som har blitt gitt før, og om det ikke er bra så vet ikke jeg. 7967211[/snapback] Je skal faktisk ta deg på ordet her, siden du går så inmari hardt ut. Nei, han har ikke gjort noe bra for USA, i hvert fall ikke for det store flertall, og han har i hvert fall ikke gjort noe for å bli bedre likt av omverdenen. Om du kommer på noen gode eksempler på at USA er blitt bedre under Bush, så be my guest, vis meg. Nei, da er det andre land jeg liker mye bedre. Og nei, jeg er ikke noen kummu-jævel, slik du sikkert tror, som ber fem ganger om dagen i retning Nord-Korea. 7967281[/snapback] Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Grønland: 16% Norfolk Island: 14% Hva slags grunn kan folk ha for å stemme på disse to? 7967248[/snapback] Grønland må være fordi mange har hørt om det, og at det er under Danmark. Det er med andre ord deilig å være norsk på Grønland også. Norfolk skjønner jeg ikke at har så mange stemmer. Rart! Mange liker nok å stemme på lilleputtnasjoner, men det er merkelig at nettopp Norfolk får så mange stemmer, mens f eks Tuvalu og Wallis & Futuna ikke har en eneste stemme. Latterlig men ikke overraskende at USA får så mange stemmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg