Drillo Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 20 nye land håper å motta din stemme! http://snappoll.com/poll/171037.php Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 1. Israel 2. [18 andre land] 3. USA Omtrent Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 1. Israel2. [18 andre land] 3. USA Omtrent 7965423[/snapback] Israel fordi du er kristen, ikke sant Men hvorfor da USA så langt ned? De er fremste støttespiller i Israels kamp mot fundamentalistene. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 1. Israel2. [18 andre land] 3. USA Omtrent 7965423[/snapback] Israel fordi du er kristen, ikke sant Men hvorfor da USA så langt ned? De er fremste støttespiller i Israels kamp mot fundamentalistene. 7965518[/snapback] Er ikke kristen. Men synes Israel er et fascinerende land. Det eneste "vestlige" landet i midt-østen likssom. Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 1. Israel2. [18 andre land] 3. USA Omtrent 7965423[/snapback] Israel fordi du er kristen, ikke sant Men hvorfor da USA så langt ned? De er fremste støttespiller i Israels kamp mot fundamentalistene. 7965518[/snapback] Er ikke kristen. Men synes Israel er et fascinerende land. Det eneste "vestlige" landet i midt-østen likssom. 7965544[/snapback] Ja, de er omgitt av fiender på alle kanter. Sterkt at de evner å forsvare seg. Men hvorfor har du Jesus som avatar? Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 OK, vi ser at USA, frihetens hjemland, har gått opp i ledelsen. USA må kunne regnes som en av de virkelig store favorittene i denne kåringa. Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Hele 30 stemmer før det har gått to timer! Dette er jeg meget fornøyd med, da vi allerede har like mange stemmer som forrige avstemning. Jeg tror vi har et potensiale på 100 stemmer over tid. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 er ingen bra alternativer på lista da usa ligger bra ann på lista som verdens kjipeste land Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 er ingen bra alternativer på lista da usa ligger bra ann på lista som verdens kjipeste land 7966091[/snapback] Bare stem selv om favoritte din ikke er der! USA er definitivt ikke verdens kjipeste land! Da har du ikke vært i Andorra Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Norge stemmer jeg (selv om det ikke er der ) Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Norge stemmer jeg (selv om det ikke er der ) 7966397[/snapback] Stem for det! Keep it simple silly, har je g lært! Lenke til kommentar
akan Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) hva er det med de teite landene da ? Grønland hvor det praktisk talt ikke er noe som helst og en masse teite småland som folk aldri har hørt om. og et eneste land fra Asia. Du må da i det minste ta med de store landene ved siden av USA som Tyskland, Frankriket, England, Italia, Brasil, Canada, Kina, India og Japan. Stemmer Japan jeg, selv om det ikke er der Endret 17. februar 2007 av akan Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 hva er det med de teite landene da ? Grønland hvor det praktisk talt ikke er noe som helst og en masse teite småland som folk aldri har hørt om. og et eneste land fra Asia. Du må da i det minste ta med de store landene ved siden av USA som Tyskland, Frankriket, England, Italia, Brasil, Canada, Kina, India og Japan. Stemmer Japan jeg, selv om det ikke er der 7966600[/snapback] Hadde jo vært litt dumt om jeg tok med alle landene du nevner i samme avstemning, eller hur Og hva mener du med store land? Er England et stort land mens f eks Sudan er et lite land? Ikke i areal i hvert fall! Sudan utklasser da England. Regner med du tenker på hvor kjent landene er. USA er f eks verdens mest kjente land, men ikke nødvendigvis det best likte. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Sudan er Afirkas største land, og fortjener plassen mer enn England. Skål. Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 og et eneste land fra Asia. Hva!? Myanmar, Bhutan, Bahrain, Libanon, Israel og Sør-Korea! Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Sudan er Afirkas største land, og fortjener plassen mer enn England. Skål. 7966720[/snapback] Drikker du? Lenke til kommentar
akan Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) var ikke i størrelse jeg mente Sudan passer fint der, kanskje tatt med Egypt og Sør-Afrika eller noe også. Var "store" land jeg tenkte på ja. Land som folk kjenner litt til. Hva mener du selv er verdens beste land da? hvor mange poller har du tenkt å ha forresten? tror jeg forsto systemet ditt no. ha 12 poller med 20 land i hver og dermed dekke store deler av verden? Endret 17. februar 2007 av akan Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 var ikke i størrelse jeg mente Sudan passer fint der, kanskje tatt med Egypt og Sør-Afrika eller noe også. Var "store" land jeg tenkte på ja. Land som folk kjenner litt til. Hva mener du selv er verdens beste land da? hvor mange poller har du tenkt å ha forresten? tror jeg forsto systemet ditt no. ha 12 poller med 20 land i hver og dermed dekke store deler av verden? 7966808[/snapback] Hehe, les overskriften, så forstår du at dette kun er én av 12 avstemninger i første runde. De landene du etterlyser kommer med andre ord etter hvert. Jeg liker mange land, har vel egentlig ingen definitiv favoritt, men her er en håndfull godbiter: Tyskland, Ungarn, Spania, Brasil, Peru, Kina, Laos, Vietnam, Tanzania, Irland, Mexico og Cuba. Lenke til kommentar
akan Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 du kunne kanskje nevnt det i første posten og da Er planen å ende opp med ett land eller? Liker flere land og: Japan, Sør-Korea, Kina, India, Italia, Portugal, Brasil Australia, Tanzania blandt noen ^^ Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 De fem beste fra hver avstemning går videre til runde 2. Altså i alt 60 stykker. Disse vil bli delt inn i 8 avstemningspuljer a 7/8 land, og 4 av disse kvalifiserer seg til selve VM. Altså vil 32 land delta i VM. Disse vil deles inn i 8 avstemningspuljer a 4 land, og 2 går videre fra hver gruppe. Heretter er det utslagsdueller hele veien til finalen, slik vi ser i fotball-VM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg