Fishboone Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Noen som har forslag til eventuell plate man kan sette på skjermen får å "glossy" finish på en Samsung SyncMaster 17" 730bf lcd? Endret 18. februar 2007 av Biomec Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Du får tak i A3-transparenter noen steder mener jeg. En slik kan du jo tilpasse, om du gidder. Endret 17. februar 2007 av Andreasfe Lenke til kommentar
Fishboone Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Finner bare A4 størelse. Det er slags plastikk ark du mener?? http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=60908 Lenke til kommentar
BioZ Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 men vil det ikke vær no bare for at transparangen brenner seg fast eller no sånn da? vurderer å prøve dette selv Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 men vil det ikke vær no bare for at transparangen brenner seg fast eller no sånn da?vurderer å prøve dette selv 7970168[/snapback] Hvis du har en skjerm som blir så varm at plast smelter,så bør du snarest kvitte deg med den! Plasten vil selvfølgelig ikke smelte. Lenke til kommentar
Fishboone Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) De blir for små(A4 (210 x 297 mm)). Må være minst 272x342mm for å passe en 17" Endret 18. februar 2007 av Biomec Lenke til kommentar
Boye Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Har også lekt litt med tanken et år eller to her, etter å ha plassert et filter forran projektoren og dempet sortnivået. Resultatet på projektoren er veldig bra. Det som hadde vært interessant å forsøkt var et bittelite dempet filter/transparent med ekstra glans. Spørs om flere lag oppå hverandre ville blitt bedre enn f.eks. et litt sortere/mørkere ett. Etter filter er lagt på må en eventuelt omjustere fargene noe, kanskje øke fargetemperaturen en anelse for å få tilbake blåtonen eller redusere for å få hudfargen normal igjen. Hvis jeg finner noen greie transparenter skal iallefall jeg forsøke meg fram Det jeg også har lurt litt på er rett og slett glass, men det blir kanskje litt dyrt. Endret 18. februar 2007 av Boye Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Finner bare A4 størelse. Det er slags plastikk ark du mener?? http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=60908 7968454[/snapback] Har du vurdert å sjekke faghandlere som Notabene, Ark, Binders osv? Lenke til kommentar
Fishboone Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Får ta en tur å undersøke til uka. Glass er helt sikkert det beste. Men blir sikkert kostbart å få en glassmester til å lage etter mål. Endret 18. februar 2007 av Biomec Lenke til kommentar
Boye Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Det var egentlig det, forsiktig dempet glass med den riktige antirefleks coatingen i den størrelsen koster sikkert mer enn f.eks. en "ferdig-speila" LCD skjerm Mer info: http://www.screentekinc.com/pixelbright-lcds.shtml Endret 18. februar 2007 av Boye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå