Merida Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Mulig jeg spør i feil emne, regner med moderator flytter det dit det skal vist det er feil. Anyway, jeg har en Amitech 19" LCD skjerm som ble kjøpt for ca. 1 år siden. Lurer egentlig bare på hvordan jeg stiller rett Brightnessen og contrasten. Har printet ut eit bilde på printer og sammenlignet litt og det ser ikke så gæli ut, men der er eit men. Det skal så lite til på contrasten eller brightnessen før skjermen forandrer seg derfor lurer jeg på hvordan få dette helt rett. Ellers så synest jeg fargene er ganske så bra. Ser forøvrig på sida til photosight så er der en fargeskala helt oppe på sida deres, er dette til å stole på? Uansett så blir det bare en slags "grovinnstilling". Det skal være en bra skjerm dette som jeg betalte 4100kr. for, håper noen kan gi meg eit svar på hvordan man stiller inn dette. Litt kjedeligt å ordne bilder i photoshop for å synest at bilde ble bra, men viser seg å være alt for lyst eller mørkt på andre skjermer. Mulig dette er eit steike teit spørsmål men håper noen har eit bra svar Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Mulig jeg spør i feil emne, regner med moderator flytter det dit det skal vist det er feil.Ja, flyttes til rett kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå