Lasse000 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 HeI! jeg har veldig lyst og prøve dette med to skjermer, kortet mitt er ATI radeon X700, Har noen et forslag eller innspill om dette går ann og hvordan? Takker for svar. Lenke til kommentar
BraKKa Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Installer Catalys Control Center, så klarer du resten selv... Kommer du ikke inn i Control Centeret så trenger du .NET Framework 2.0 Lenke til kommentar
Changis Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 ta 2 skjermer, koble dem til de 2 uttakene paa skjermkortet ditt, og velg skjermegenskaper.. der kan du velge hvordan skjermene staar plassert og instillinger (skal vaere ganske selvforklarende) det skal ikke vaere vaerre en det utenom det anbefaler jeg paa det sterkeste at du laster ned ULTRAMON slik at du faar taskbaren over begge skjermene og diverse andre geniale muligheter. for meg er dette et "must" program om man har mer en 1 skjerm Lenke til kommentar
Lasse000 Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Problemet er at det er 1 blå, og en hvit utgang, mine to skjermer har bare en liten kabel som passer til de blå portene:( Tror jeg bare legger dette på hylla.... Lenke til kommentar
Changis Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 eller sjekk skjermkort eska eller hoer med en databutikk du trenger bare en DVI (hvit) til VGA (blaa)adapter hvis du spoer fin her saa har kanskje noen en ekstra de kan sende deg Lenke til kommentar
Lasse000 Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Tusen Takk! Skaffer meg en slik nå snart Lenke til kommentar
Lasse000 Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Bedre, hadde en slik, sitter nå med to skjermer. Eneste problemet er å få WoW baggene og sånn på en skjermen og resten av char på andre. Kanskje en addon;) Uansett takker så utrolig mye;) Diskusjon.no ftw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå