Gjest Slettet+142 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Hei! jeg lurer på noe så kanskje dumt som hvordan kan jeg imorptere et annet javascript dokument inn i et annet? i css-dokumenter har man "@import url(style2.css);".. hva er denne i javascript? Var det alt for dårlig forklart? - Gi beskjed Takker for alle mulige svar Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Kan du forklare hvorfor du vil gjøre dette? Hvis det er i HTML sammenheng så vil <script type="javascript" src="script1.js"></script> <script type="javascript" src="script2.js"></script> la script1 få tilgang til alt i script2 og omvendt. -C- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 igrunn ikke. ville vite om det fantes noe tilsvarende. holder på med ny side, og av en eller annen grunn ville jeg importere i et dokument istedenfor html.. men jeg antar at HTML metoden er enklest iom at du poste det + at det tok 6 timer å svare.. Lenke til kommentar
olemedkrutt Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 k = document.createElement('script'); k.src = 'jepp.js'; document.body.appendChild(k); GL Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 huh... den virker vel også... thx Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Koden til olemedkrutt lar deg faktisk velge akkurat hvilken js-fil du vil importere. Nydelig. Den havner i snippet's samlinga Endret 18. mars 2007 av Kagee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå