Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ønsker bedre kvalitet på trådløst-signalene mine

Anbefalte innlegg

Hei. Det har seg slik at jeg sitter ca 8 meter fra routeren min, i et annet rom. Har bra signaler for å surfe på nettet, men jeg ønsker også å kunne spille over nettet. Problemet er da at jeg blir koblet fra serveren ganske fort, og jeg mistenker at det har med å gjøre at jeg mister tilkoblingen til nettverket i en kort periode.

Er det noe jeg kan gjøre for å sikre meg mot at slikt skjer? En sikker kontinuerlig tilkobling?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sjekk trådløs pingspikes i signaturen min.

7966282[/snapback]

Funket ikke så veldig bra det. Når jeg startet Trackmania Nations lå jeg på <25 fps, når jeg vanligvis ligger på 40. Når jeg restartet klarte ikke nettverket å koble til igjen :dontgetit:

Lenke til kommentar
Når jeg startet Trackmania Nations lå jeg på <25 fps, når jeg vanligvis ligger på 40.

7967477[/snapback]

Eh, mener du du antall millisekund i ping/svartid, eller bilder pr. sekund som skjermkortet ditt tegner?

7967845[/snapback]

Det er vel frames per second jeg mener da. Pingen vet jeg ikke... Er fullstendig klar over at 25 er bedre enn 40 i ping :thumbup:

Endret av Evju
Lenke til kommentar
Det er vel frames per second jeg mener da. Pingen vet jeg ikke... Er fullstendig klar over at 25 er bedre enn 40 i ping  :thumbup:

7967868[/snapback]

Hvor mange bilder pr. sekund (FPS) PC'en din presterer å rendere har absolutt ingenting å gjøre med hverken ping eller nettverk på noen som helst måte. Så jeg forstår ikke helt hvorfor du trekker fram ditt trådløse nettverk som synderen for at du får dårlig FPS i Trackmania.

Har du oppdatert til siste firmware i ruteren?

Firmware kan gjøre underverker for stabilitet og through-put i trådløse nettverk.

Endret av skag1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...