Evil-Duck Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg gikk inpå Newgrounds.com , og da poppetdet opp et advarsels vindu fra NOD32 om at det ble funnet en trojaner , jeg trykte på terminate , og ikke noe mer skjedde , men er det seriøst en trojaner på denne siden eller er det noe riv ruskendes gærnt ? Lenke til kommentar
Evas Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Hei Fikk i går en ekkel Trojan-virus på maskinen som poppede opp med alt mulig hele tiden, og øddela min startside bare for å nevne noe. Prøvde en del av tipsene herinne fra med SmitFraudFix, og Antispyware, men intet hjalp. Leste om AVAST, og DER VAR DEN. Den tok knekken på problemet Juhuuuu! Gå på www.avast.com - gratis i to måneder. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Avast er gratis lengre enn det, men man må vel registrere seg for at den skal vare lengre. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Hei Fikk i går en ekkel Trojan-virus på maskinen som poppede opp med alt mulig hele tiden, og øddela min startside bare for å nevne noe. Prøvde en del av tipsene herinne fra med SmitFraudFix, og Antispyware, men intet hjalp. Leste om AVAST, og DER VAR DEN. Den tok knekken på problemet Juhuuuu! Gå på www.avast.com - gratis i to måneder. 7978940[/snapback] Post en Hijackthis-logg så kan vi sjekke om det ikke ligger flere luringer på maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå