elling10 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Får ikke åpnet Windows Live Messenger i Vista. Den er installert på maskinen, men når jeg skal åpne den, får jeg beskjed om at det ikke er mulig, og programmet blir stengt av. Lenke til kommentar
fredrija Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Får ikke åpnet Windows Live Messenger i Vista. Den er installert på maskinen, men når jeg skal åpne den, får jeg beskjed om at det ikke er mulig, og programmet blir stengt av. 7964651[/snapback] prøv å instaler på nytt, avinstaller og installer Lenke til kommentar
elling10 Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Har forsøkt å avinstallere og installert på nytt, det hjalp ikke. Får installert programmet, men får ikke kjørt det. Går det ikke an å bruke Windows Live Messenger i Vista ? Beskjeden som kommer opp, sier at Vista søker løsninger på problemet, så kommer beskjeden, programmet vil bli avsluttet, eller noe i den dur. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Jeg kjører Live Messenger på Vista Ultimate 64 helt uten problemer. Hvilken Vista versjon kjører du? 32 eller 64? Hvilken versjon av Messenger? Den siste releasen? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Du må ikke bruke 8.1..bruk 8.0 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Funker ikke 8.1 for deg? Den funker helt fett hos meg. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Nei..broderen innstallerte 8.1 på vista maskin.men msn ville søren ikke engang logge seg inn..selve msn avsluttet helt eller krasjet når han gjorde det...Han søkte på nettet og fant ut at det var noen problemer med 8.1 og vista..Han fant 8.0 og den fungerte helt fint.. Lenke til kommentar
elling10 Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Takk skal dere ha, nå virker Messenger. Installerte 8.0, da var alt Ok. MEN, nå virker ikke programmet som styrer det innebygde web kamera, Acer, ett eller annet. Får feil meldingen : Acer ( navn på programmet )har sluttet å virke. et problem førte til at programmet sluttet å fungere som det skal.Programmet vil bli lukket og du vil få beskjed hvis en løsning er tilgjengelig." Noen som vet ? Programmet virket i går !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå