JackBauer2 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Hvorfor skjer det stadig at bilder jeg legger ut blir borte etter en stund? De kan ligge der i flere timer for så å bli erstattet med teksten "user posted image ". Litt irriterende. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Feilpostet; flyttes til tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Vanlegvis er det ein av to ting som har skjedd. 1: Biletet er fjerna frå serveren, fila har endra filnavn eller lokasjonen er endra så linken din ikkje lengre henviser til riktig fil. 2: Båndbreidda på sida er oppbrukt. For å ta eit eksempel. Om du oppretter ei heimeside på GeoCities (Yahoo) får du ei båndbreidd til din disposisjon. Det betyr at du har eit visst antal Megabyte som folk kan laste ned frå serveren til Yahoo i løpet av ein månad. Har du 100MB båndbreidd og eit bilete på 1MB på sida di kan den bli lasta ned av 100 besøkande før den blir utilgjengeleg ut månaden. Meiner å hugse at det vanlegvis går på månader, enkelte har muligens mindre eller meir. Skal du vise eit bilete på forumet vil eg anbefale at du enten nyttar forumet sin opplastingsfunksjon eller laster biletet opp til Photobucket, Imageshack eller liknande. Om du søker på Google og tar eit tilfeldig bilete har du ikkje kontroll på om serveren har båndbreidda til å vise det til eit heilt forum eller om dei har tankt å flytte, endre eller fjerne den med tida. Endret 17. februar 2007 av Zeph Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Tusen takk for lang og utførlig tilbakemelding. Da fikk jeg noen sannsynlige forklaringer. Bare et spørsmål: Hvorfor er denne tråden lagt i dette forumet? (Forum > Spill > Spillforum - for de mest omdiskuterte > Star Wars) Jeg postet den i utgangspunktet i amobils tilbakemeldings-forum.. OK, nå ligger den i riktig forum Endret 17. februar 2007 av JackBauer2 Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Legg bare ut bildene på xs.to så slipper du de problemene. Bedre enn Yahoo! tjenesten, ettersom alle bildene ikke blir utiljengelige om et bilde har brukt opp all båndbredden, men heller at kun det enkeltbildet blir utiljengelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg