Gjest Gjest_ojsann_* Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 har litt hår på staken, mest på undersiden og på sidene. i tillegg har jeg en god del sånne prikker som jeg har lest er hårsekker, men nå har jeg oppdaget at jeg har fått dette på oppsiden også, nesten der hvor forhuden begynner å dekke penishodet.. er dette normalt? det er ikke alltid de er synlig, men noen ganger. kommer det hår her også? har noen små lyse hår som går nesten helt ut på skaftet på undersiden og litt på sidene, de er kanskje 1 cm på det lengste. er 22 år nervøs! Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 er vel bare talgkjertler dette. Kan noen bekrefte? Lenke til kommentar
Gjest Gjest_ojsann_* Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 håper virkeli det!! setter pris på flere svar Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 håper virkeli det!! setter pris på flere svar 7965249[/snapback] Talgkjertler. kommer og går når som helst. ikke noe farligbb Lenke til kommentar
Gjest Gjest_ojsann_* Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 får håpe det er talgkjertler ja. er det flere som har sånn dunvekst på undersiden og siden av penis da? helt lyse hår? jeg har ikke lagt merke til det før nå i det siste. legen mente det var normalt, men de mener vel at alt er normalt.. har grovere hår helt innerst, men får litt sånn dunhår utåver.. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Vil heller kalle det hårsekker. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Talgkjertler. De går nok vekk etterhvert, men har hørt at noen kan ha de hele livet. Er som kviser, noen har mer enn andre. Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Ikke noe farlig, bare ta det med ro, er ikke noe du kan gjøre med det . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå