Po[wP]ow Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg opplever nå problemer med Fujitsu Siemens Scenicview B19-2. Problemet mitt er at bilde på skjermen bare varer i 5 sekunder etter at jeg har skrudd på skjermen. Har prøvd forskjellige kabler og det tyder ikke på at det er feilen. Lyset på skjermen lyser fortsatt og lyden jeg har i høytallerene hører jeg, det er bare bilde som blir borte. Noen som har opplevd dette eller vet hva som skal gjøres? Lenke til kommentar
Changis Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 har opplevd lignende da jeg kjoepte Packard bell Maestro 22" W snakka med packard bell: "return to store" snakka med siba "30-40% av de skjermene hadde feilen" tror det er noe sync problemer.. det gjaldt en helt ny skjerm, hvor gammel er din skjerm? Service: 3 års hente og bringe service inkl. Ta kontakt med kundesenteret på tlf 22 63 48 50 eller [email protected] for nærmere informasjon har du kontakted dem med problemet? vil mest sannsynlig tro at det er en garanti sak... Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 har opplevd lignende da jeg kjoepte Packard bell Maestro 22" W snakka med packard bell: "return to store" snakka med siba "30-40% av de skjermene hadde feilen"tror det er noe sync problemer.. det gjaldt en helt ny skjerm, hvor gammel er din skjerm? Service: 3 års hente og bringe service inkl. Ta kontakt med kundesenteret på tlf 22 63 48 50 eller [email protected] for nærmere informasjon har du kontakted dem med problemet? vil mest sannsynlig tro at det er en garanti sak... 7964619[/snapback] Har bare sendt dem en mail jeg ikke har fått svar på. Skjermen er vel kanskje 2 år gammel. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Ville ringt dem paa mandag aa hoert med dem.. du kan oxo nevne at det staar 3aars henteservice paa infosiden om skjermen.. ellers ville jeg reklamert til butikken... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå