the spursman Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Jeg har et stort datasett pakket på maaaaange disketter (stacked eller noe sånt...). De fleste diskettene går bra, men så midt i utpakkingen er det en disk som ikke lar seg pakke ut. Kan jeg redde mine data? Finnes det program for det? Er det mulig å pakke ut filene som følger etter den defekte disketten når filene er stacked (det vet vel dere hva betyr) Hjeeeelp.. dette er mega viktig for meg og andre som driver forskning på fagområdet Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Har du først feil på disketten så er nokk ingen håp nei desverre :sad: Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 1. Kjør chkdsk (kort for checkdisk) på a: Noen ganger ordner det seg da. Dette er et dos-program, kansje det også finnes på win98-bootdisker. 2. Let etter et lite dos-program som heter pkzipfix. I gamle dager brukte man det til å fikse korrupte zip-arkiv. 3. Slutt å bruke floppyer til ting av betydning. mvh Are-Harald. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå