TSP Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Hei, jeg har tenkt å laste ned Maya PLE som er gratis. Men spørsmålet mitt gjelder den registreringen jeg må gjennom. http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/item?...3112&id=7695485 Her må en visst fylle ut en del ting, og jeg stusser over ting som "work phone" og "company", felter som må fylles ut. Jeg er jo ikke med i noe selskap og heller ingen egen jobbtelefon. Hva skal jeg fylle inn her, eller kan jeg ikke bruke Maya PLE om jeg ikke er med i noe selskap? Og hvorfor skal de ha all denne informasjon, er litt skeptisk til å fylle ut alt det for å laste ned noe som er gratis. Takker for alle svar. Endret 17. februar 2007 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Behøver du fylle ut med ekte info da? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg pleier ikke fylle ut med uærlig informasjon, jeg tenker på konsekvensene som kan komme med det. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Kva med å fylle ut NA, --, Private e.l.? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Ja, det kan vel gå. Kan jeg gjøre det på telefonnummer og? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Ser ingen grunn til at du ikkje skal kunne det ... Ettersom du ikkje har nokon jobbtelefon er den jo N/A (not available). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå