Gå til innhold

Et eget HipHop forum.

Ville du benyttet deg av en HipHop kategori?  

264 stemmer

1. 1. Ville du benyttet deg av en HipHop kategori?

• Ja
      70
    • Nei
      179
    • Ingen formening/vet ikke
      15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg stikker ikke til VGD, jeg VAR på VGD og kom hitt fordi dette forumet er et bedre et (Funksjonsmessig og moderatormessig). Jeg kom hitt fordi jeg (med en del andre) ønsker et HipHop forum på Diskusjon.no.

8338416[/snapback]

Du sier det jo selv, gjentatte ganger her. "da stikker jeg til vgd".

Lenke til kommentar
Jeg stikker ikke til VGD, jeg VAR på VGD og kom hitt fordi dette forumet er et bedre et (Funksjonsmessig og moderatormessig). Jeg kom hitt fordi jeg (med en del andre) ønsker et HipHop forum på Diskusjon.no.

8338416[/snapback]

8343307[/snapback]

Jeg sier jeg HELLER DISKUTERER HIPHOP PÅ VGD. Hva er poenget med å rippe opp i det uansett, det har ingenting med emnet å gjøre i det hele tatt. Det går fint ann å være registrert begge steder.

Lenke til kommentar

8338416[/snapback]

8343307[/snapback]

Jeg sier jeg HELLER DISKUTERER HIPHOP PÅ VGD. Hva er poenget med å rippe opp i det uansett, det har ingenting med emnet å gjøre i det hele tatt. Det går fint ann å være registrert begge steder.

8343404[/snapback]

Herregud, når skal du gi deg, og forstå at du tar feil?

Som sagt, trenger vi ikke et eget hiphop-forum / egen kategori. Det holder med den ene store tråden som er om hip-hop. Punktum.

Lenke til kommentar

8343555[/snapback]

Hva tar han feil om?

8343842[/snapback]

Sånn som jeg ser det: at både kvaliteten og kvantumet må være tilstede før man evt. oppretter et eget forum til emnet og ikke omvendt.

"Den store Hip Hop-tråden" har 6.704 innlegg fra 9. oktober 2004.

Det tilsvarer et gjennomsnitt på 7,3 poster om dagen.

Det har sikkert økt i det siste, men allikevel litt for lite til et eget forum synes nå jeg.

Lenke til kommentar

8343555[/snapback]

Hva tar han feil om?

8343842[/snapback]

Sånn som jeg ser det: at både kvaliteten og kvantumet må være tilstede før man evt. oppretter et eget forum til emnet og ikke omvendt.

"Den store Hip Hop-tråden" har 6.704 innlegg fra 9. oktober 2004.

Det tilsvarer et gjennomsnitt på 7,3 poster om dagen.

Det har sikkert økt i det siste, men allikevel litt for lite til et eget forum synes nå jeg.

8343940[/snapback]

Ja, datating har riktig her.

Jeg skjønner bare ikke hvorfor han surmuler og sutrer fordi han ikke får sin egen kategori, når det er 3 ganger så mange som ikke ønsker en egen hiphop-kategori enn som faktisk gjør det.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner bare ikke hvorfor han surmuler og sutrer fordi han ikke får sin egen kategori, når det er 3 ganger så mange som ikke ønsker en egen hiphop-kategori enn som faktisk gjør det.

8344040[/snapback]

Hæ? Spørsmålet er jo om de ville benyttet seg av et slikt forum, ikke om de ønsker det.

Lenke til kommentar

Jeg har større tillit til brukerne enn det. En slik spekulering tas ikke hensyn til, jeg regner med at de fleste brukerne er såpass ærlig at de svarer på det som blir spurt om. De som svarer annet gjør ikke annet enn å indirekte ødelegge for forumet. :)

Vi spør om brukere vil benytte seg av et slikt forum, da regner jeg med at alle som svarer nei ikke vil det, mens de som svarer ja vil det.

Lenke til kommentar

Å herregud, det er en vurderingsak. Diskusjon.no hadde ingen aktivitet før Diskusjon.no ble opprettet. Det er noe som må vurderes av moderatorene om de ser at det er muligheter for økt aktivitet med et nytt forum (Som jeg mener og tror ganske sterkt at det ville blitt). Men det er ikke noe du og jeg avgjør.

8344040[/snapback]

Surmuler og sutrer? Har du lest hva spørsmålet er eller? Det er som sagt over her, et spørsmål om hvem som ville benyttet seg av et HipHop forum. Da er 56 et ganske godt tall egentlig. Du sjønner at det garantert er flest folk som ikke vil ha et "Virtualisering" forum, men det er hva som trengs og hva som kan bidra til økt aktivitet som er 2 viktige grunner for opprettelser av nye underforum.

Lenke til kommentar
Surmuler og sutrer? Har du lest hva spørsmålet er eller? Det er som sagt over her, et spørsmål om hvem som ville benyttet seg av et HipHop forum. Da er 56 et ganske godt tall egentlig. Du sjønner at det garantert er flest folk som ikke vil ha et "Virtualisering" forum, men det er hva som trengs og hva som kan bidra til økt aktivitet som er 2 viktige grunner for opprettelser av nye underforum.

8347757[/snapback]

Fair enough, men er det virkelig vits i et eget forum for hiphop? Nei, mener jeg.

Grunnen er enkelt og greit at det ikke er nok personer som ønsker et slikt forum. Hvis det skulle bli opprettet et eget forum for hver 56 person som ønsker det, ville vi hatt en god del flere forum enn vi har nå. Jeg er sikker på at det er 56 personer som har en Toshiba bærbar pc, og ønsker en egen kategori for hver produsent av bærbare pcer, men tenk på alt rotet? Sikkert 56 personer som har en Nokia-telefon også, men har vi et eget nokia-forum? Nei.

Sånn som jeg ser det, er det 28 aktive personer i HipHop-tråden (over 50 innlegg på 337 sider).

Kan godt være enig i at 56 er et godt tall, men ikke i den forstand at det er nok til å opprette et eget forum.

Takk for meg. :)

Lenke til kommentar

8347757[/snapback]

Fair enough, men er det virkelig vits i et eget forum for hiphop? Nei, mener jeg.

Grunnen er enkelt og greit at det ikke er nok personer som ønsker et slikt forum. Hvis det skulle bli opprettet et eget forum for hver 56 person som ønsker det, ville vi hatt en god del flere forum enn vi har nå. Jeg er sikker på at det er 56 personer som har en Toshiba bærbar pc, og ønsker en egen kategori for hver produsent av bærbare pcer, men tenk på alt rotet? Sikkert 56 personer som har en Nokia-telefon også, men har vi et eget nokia-forum? Nei.

Sånn som jeg ser det, er det 28 aktive personer i HipHop-tråden (over 50 innlegg på 337 sider).

Kan godt være enig i at 56 er et godt tall, men ikke i den forstand at det er nok til å opprette et eget forum

8347786[/snapback]

56 er ikke dårlig, og det må jo vurderes om det kan bidra til økt aktivitet som sagt og hva som er hensiktsmessig riktig og hva som trengs. Jeg har sagt det mange ganger, men det er mye innen HipHoppen (Graffiti, breakdancing) som skulle vært diskutert i samsvar med musikken, hvor mye respons tror du en graffiti tråd kommer til å få i kunstforumet feks?.

Takk for meg. :)

Jo, værsegod :)

Lenke til kommentar
hvor mye respons tror du en graffiti tråd kommer til å få i kunstforumet feks?.

8347817[/snapback]

Det kan få god respons det?

8349225[/snapback]

Men jeg tviler på det :ph34r: .

Men uansett, HipHop = Graffiti, breakdancing, rapping og produksjon.

Lenke til kommentar

Herregud, poenget mitt er at dere ikke er nok. Det holder ikke med 56 personer for å lage et eget forum.

Kom tilbake når du har sanket 300 stemmer, så kan vi ta det opp igjen da..

Maken til sutring. Alle forstår jo at det ikke er nok interesse for et slikt forum.

Lenke til kommentar
Herregud, poenget mitt er at dere ikke er nok. Det holder ikke med 56 personer for å lage et eget forum.

Kom tilbake når du har sanket 300 stemmer, så kan vi ta det opp igjen da..

Maken til sutring. Alle forstår jo at det ikke er nok interesse for et slikt forum.

8349370[/snapback]

Poenget mitt er at grunnen til at kun 56 58 vil bruke et slikt forum er fordi hiphoppere har bedre forum å være på, derfor er de ikke her for å stemme. De har gigantiske VGD og hip-hop.no som har et mye bedre tilbud for diskusjon rundt hip-hop. Dersom vi ikke har et like godt tilbud (vi har bare 1 tråd) skjønner jeg jo hvorfor de heller blir på de andre forumene. Men dersom vi får et eget hip hop-forum vil det garantert trekke medlemmer fra de andre hip hop-forumene. Hvorfor? Fordi diskusjon.no generelt er et bedre forum. Problemet er bare tilbudet for hip hop-diskusjon.

Endret av shizz kebab
Lenke til kommentar

Det er et dårlig argument shizz kebab, for da må en tenke sånn med alle sjangere. Og hvor mange underforum skal vi ha, det må da finnes grenser? Hva blir det neste? Oi, det finnes et Ulver forum, da må vi lage et eget forum for Ulver her, slik at alle som liker Ulver har best mulighet for gode diskusjoner her :---O

Lenke til kommentar
Dersom vi ikke har et like godt tilbud (vi har bare 1 tråd)

8351448[/snapback]

Men trenger dere noe mer? Der diskuteres ca. bare musikk.

Har dere laget en grafitti-tråd? jeg finner ikke noe mer enn tråden om musikk for din Cultural Movement.

Lenke til kommentar

En grafittitråd under "annen kultur" hadde jo vært noe. HipHopfolk kan jo bruke den kategorien aktivt. Skulle det ta helt av med HipHop både der og i musikk så er det noe som i fremtiden kan brukes som argument. Slik det ser ut nå er det Metall som tar mest "plass". Men jeg er i utganspunktet skeptisk til å dele opp ting i sjanger. Både når det gjelder musikk, film og tv-serier.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...