Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med å installere xp media center

Anbefalte innlegg

Jeg har tidligere postet om noe av dette problemet før, men har ikke fått no ordentlig svar på dette. Jeg har drevet å tuklet med partition magic 8 og fått til noe som dette:

Bilde

Hvis dere ser på dette bildet kan dere se at den første partisonen er aktiv og den er det bare 4 GB på så det som skjer når jeg setter inn installasjons cd'n er at OS'et blir lagret på denne. Og da får jeg en feilmelding som sier: "Det oppstod en feil som hindrer installasjonsprogrammet i å fortsette. Windows kan ikke startes fordi registeret ikke kunne oppdateres. Dette kan skyldes at det ikke er nok diskplass."

Så er det noen som kan hjelpe meg til å få dette til å virke?

Håper på raske svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har postet om det andre steder.

Bildet

Dette er hvordan det ser ut når jeg booter med partition magic 8.

Jeg har hatt en del problemer med å få installert xp media center. Har hatt Windows vista en stund nå, men vil gjerne ha tilbake den gamle OS'et.

Jeg sendte mail til Acer at jeg trengte gjenropprettings cd og de sendte det og sa at jeg må konvertere fra NTFS til FAT32. Jeg gjorde dette, men det virket ikke så jeg ble frustrert og prøvde ut masse nye ting og gjorde det enda værre.

Som du ser på bildet er det 4 partisoner, før var det bare 3. Og nå er den første du ser aktiv og den er det bare 4GB på så det er nok derfor jeg ikke får installert xp media center.

Blir veldig glad hvis noen kan hjelpe meg. Trenger Xp tilbake raskt

Endret av Thomson007
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...