thelittlewitch Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Hei igjen... jeg har et problem. Samme hva slags spill jeg prøver å gå innpå så blir enter skjermen svart, eller bilde blir.. vrengt! ( det liksom kommer mange ganger oppå hverandre ) Det er nok hvis jeg for eksempel går innpå 3d setupen til fifa2002 så skjer dette. har følgende deler AthlonXP 1,4GHz Abit KG7 Gainward GeForce2 Ti/450TV 64MB Hercules Game theatre xp 256mb ddr osv.. bruker 21.83 driverne fra nvidia men jeg har også prøvd andre drivere. skjermen er en eizo etellerannet :smile: Noen som kan hjelpe meg? Og hvilken temperatur bør denna prosessoren ligge på? edit: kjører winxp forresten, og ingenting er overklokka. [ Denne Melding var redigert av: thelittlewitch på 2001-12-21 01:23 ] Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Det du kan prøve å gjøre er å avinstallere alle nye drivere du har lagt inn på det skjermkortet, så legger du inn original driverne dine. Som finnes forhåpentligvis på CD!! Lenke til kommentar
thelittlewitch Skrevet 21. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2001 ... Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Det virker som problemet ligger i skjermkortdriveren/directx. For å sjekke om DirectX er i orden, kan du kjøre DxDiag, som hos meg ligger i windowssystem mappen. Eventuelt bør du kanskje uninstall den gamle skjermkort driveren, og installere en ny en. Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 det er ett VIA problem prøv å legge inn den nyeste Via 4in1(4.37v(a) driverene,så legger du inn den nye Via AGP driveren(4.10). Så kan du legge inn den nyeste Nvidia driveren. Tror det her er løsningen. kan ikke love noe men..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå