Gå til innhold

Kuleste spill på live?


Rinox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
RainbowSix Vegas synes jeg er utrolig kult... eneste problemet jeg ser der er at de som virkelig er gode stiller på lag mot oss som ikke er fult så gode.... men vi kommer etterhvert :)

7965227[/snapback]

 

Samme med meg på Call of Duty 2. Er ikke så god, men jeg tar nå de beste en gang i blant ;) Noen her som har Call of Duty som kan tenke seg å spille online med meg?

Lenke til kommentar
Det finnes CS for Xbox(1), men det skal visst være dårlig. (Det funker på 360)

Klastet ned Rainbow Six: Vegas MP demoen. (R6 er noe ala CS :) )

Ellers er GRAW2 rett rundt hjørnet.

 

GoeW er jo det aller mest populære spillene for tiden, der tåler man rimelig mye, og grafikken er veldig bra. Selv synes jeg R6V har morsommere gameplay :)

7964112[/snapback]

Dude, dude.. når du snakker om spill i 360-sammenheng, så forkorter du faenmeg ikke Gears of War til GeoW, forstått? ;)

 

Jeg driter langt i God of War, Gears of War fortjener faktisk GoW-forkortelsen. Et spill som kom, tok verden med storm, og er blitt favoritten i mange, mange hjem.

 

ErlendRU: Det er veldig individuelt om du liker best RSV eller GoW, men hvis du tenker på hva flertallet synes og spiller, så må du nok se at RSV blir slått av GoW.

 

Kjeksmesteren: Har GoW sneket seg forbi Halo 2 på tronen over mest spilte Live-spill? På tre måneder? Halo 2 var mest spilt i to år, ffs. Men det kan hende du har rett, GoW er jo jævlig populært da.

Endret av Bamsemumsen
Lenke til kommentar
Halo er nok fortsatt det mest spilte spillet over live

7965216[/snapback]

Halo 2 stod på tronen over mest spilt på Xbox Live veldig lenge ja, men GeoW har sneket seg forbi, gitt ;)

7965364[/snapback]

 

 

Virkelig?? Hadde jeg aldri trodd kom til å skje :p Men men. GeOW er et sjukt bra spill da så :thumbup:

Lenke til kommentar
beste i dag er Gears Of War

7964093[/snapback]

Orly? Jeg synes R6:Vegas gruser GoW på mp jeg da, så det er nok veldig individuelt.. :) Anbefaler så klart R6..

7965320[/snapback]

Vet du hva? det er jeg hundre prosen enig i!

 

Rainbow Six: Vegas gruser GoW MP.. ellers så er Battlefield 2: Modern Combat ganske fett(spilte det i hele sommerferien 24/7, bare se her)

 

Last ned et par MP demoer.. Xbox Live er noe av det beste som Xbox 360 har, det og Halo 3 gjorde Xbox 360 til et umiddelbart kjøp her i gården!

Lenke til kommentar
beste i dag er Gears Of War

7964093[/snapback]

Orly? Jeg synes R6:Vegas gruser GoW på mp jeg da, så det er nok veldig individuelt.. :) Anbefaler så klart R6..

7965320[/snapback]

Helt enig, Vegas sin flerspiller er ganske stor.

Blei dritfort lei mp'en til GoW

 

Superrune: heter du suoerrune på live?

hvis ja, så har jeg deg på friendslista

Endret av thadon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...