DE1 Skrevet 17. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2007 Heisann! Meg og mine to brødre i USA. Fatter har tenkt å forstørre dette opp og henge på veggen. Er det noen forbedringer vi kunne gjort før dette? Mvh Dag-Erik Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2007 Det er mulig det var litt støyete? Send det gjennom noen filtre eller evt. Neat Image har funket bra for andre tror jeg. Er ikke sikker, hør med noen som vet bedre. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 17. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Hvis han skal forstørre det, så prøv å reduser støyen litt. Synes det viket litt støyete. Så kan dere eventuelt retusje bort den nakene mann i tredje vindu fra høyre. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Nei det er ingen naken mann i tredje vindu fra høyre Endret 17. februar 2007 av Kjekssjokolade Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2007 Du er så dum, kjekssjokolade. Jeg leste ikke spoileren og gikk opp igjen for å se etter den mystiske mannen du snakket om! Argh! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2007 Hehe, hvilke filtre kan jeg bruke for å redusere støy i bildet? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 17. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2007 Hehe, hvilke filtre kan jeg bruke for å redusere støy i bildet? 7966385[/snapback] Prøv Neat Image her Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 17. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2007 Dere kunne spurt pent om de som sitter i bakgrunnen kunne gått vekk, så bildet fikk et renere uttrykk i bakgrunnen. Så hadde bildet blitt av kun dere tre brødre Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2007 Dere kunne spurt pent om de som sitter i bakgrunnen kunne gått vekk, så bildet fikk et renere uttrykk i bakgrunnen. Så hadde bildet blitt av kun dere tre brødre 7966941[/snapback] Etterpå klokskap. Tok liksom så mange hundre bilder at hadde blitt dumt å be folk flytte seg hver gang. Dette var på en måte bare et bilde i mengden på en måte.. Men går kanskje ann å klone dem bort... Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 17. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg ville ha justert følgende: 1. Mer kontrast 2. Litt lysere bilde 3. Fjerne støy, f.eks. gjennom Noise Ninja eller Neat Image 4. Bildet fremstår som litt uskarpt, ville ha brukt unsharp mask (etter støyfjerning!) Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 Rett opp bildet! Synst forøvrig du skal ha støyen der jeg... Lenke til kommentar
perottol Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg ville ha justert følgende: 1. Mer kontrast 2. Litt lysere bilde 3. Fjerne støy, f.eks. gjennom Noise Ninja eller Neat Image 4. Bildet fremstår som litt uskarpt, ville ha brukt unsharp mask (etter støyfjerning!) 7967659[/snapback] Veldig enig med Autoxave her. Du kunne også ha clonet bort folkene i bakgrunnen. Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 Hvordan har du konvertert bildet til S/H? Ser ut som du har valgt en av kanalene. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 Vanlig i Photoshop.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå