spelly Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 noen som vet om ett program som jeg kan klokke GeForce 7300 GS med ? Har kanskje produsenten laget ett klokkeprogram selv ? noe som vet dette ? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 rivaTuner er et skjermkort klokke program mener jeg snakket med aspstein en gang og han sa at 7300GT var en gjevel i klokking vet ike hvordan gs er da, men sikker en liten rakker det og Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 du burde vere lit forsiktig med det. det er vel bare kjøleribber på det kortet. er det ikke sån at du kan klokke minne inne i windows, inne på nvidia control panel. Lenke til kommentar
spelly Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Hvordan funker egentlig riva tuner ? Er det bare og installe det, så klokker det automatisk (ånn som ati tool )? eller må vi gjøre noe inne i programmet ? en ting til, hadde det vært en ide, og ligge en vifte under sjermkortet, når jeg har klokket det, med tanke på at det er bare en kjøleribbe som kjøler det ned ? Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) det må vel gå ann og sette på ordentli kjøler. edit=http://www.zalman.co.kr/eng/product/view.asp?idx=164&code=013. er ikke sikker på om det går an å sette på. er det lik viftehul på 7300gs som på 7600gs\gt så skal det gå ann. men det er kanske ikke aktuelt, er lit dyrt. Endret 17. februar 2007 av froZZo Lenke til kommentar
spelly Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 HVordan funker riva tuner ? Er det bare og installere det og kjøredet, så klokker det automatisk ? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 nei du får opp et sjema der du ser minne frekvens og kjerne frekvens så kan du dra en ene litt høyere da har du klokket litt Lenke til kommentar
spelly Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 så kjekt, hvordan du dustabilitetsteste sjermkortet da ? vil helst ha mest ut av sjermkortet, men jeg vil samtidig ikke ha det ustabilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå