Buchern Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Hei Har idag en hiace med en Clarion DB328R med spec: 4 x 45W RDS Spiller cd-r (ikke mp3) Ekstra linjeutgang for ekstern forsterker Syntes lyden er Relativt DÅRLIG ;p! Høytalerne er orginale. Skal ikke ha noe værsting utstyr og ikke bruke over 2000,- Hva burde jeg oppgradere for å få best mulig lyd? Takker på forhånd =) Ps Helt fersk. Hatt bil i 2 dager nå Edit igjen =p Funker det med feks høytalere som har maks power på 130 w på den cd spilleren? Endret 17. februar 2007 av Buchern Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Da ville nåkk jeg ha oppgradert høytalerne. de som følger med er som regel ganske dårlige Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Da ville nåkk jeg ha oppgradert høytalerne. de som følger med er som regel ganske dårlige 7964917[/snapback] Tittet istad Var 2 stk 10 w Kan jeg feks putte inn 2 stk 60 w? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 så lenge de passer så kan du sette inn hva du vil. Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 så lenge de passer så kan du sette inn hva du vil. 7965148[/snapback] Men vil det gå uten forsterker? Da 2 stk 60 W er mer en 45 W ? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Neida det går helt fint. best lyd får du visst du kjører høytalerne på en egen forsterker men det er mye arbeid + at det koster litt Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Neida det går helt fint. best lyd får du visst du kjører høytalerne på en egen forsterker men det er mye arbeid + at det koster litt 7965387[/snapback] Takk =) Ett siste spm. HVilke høytalere burde jeg kjøpe? merke? Forhandler osv? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 morel og infinity har brae elementer. sjekk litt på nett før du kjøper så finner du nåkk billigst forhandler Lenke til kommentar
jorn89 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Neida det går helt fint. best lyd får du visst du kjører høytalerne på en egen forsterker men det er mye arbeid + at det koster litt er ikke mye arb og montere forsterker:P kansje høytaleran men tvile det skal ta mer enn 1 time tilsammen xD Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Neida det går helt fint. best lyd får du visst du kjører høytalerne på en egen forsterker men det er mye arbeid + at det koster litt er ikke mye arb og montere forsterker:P kansje høytaleran men tvile det skal ta mer enn 1 time tilsammen xD 7965953[/snapback] Høytalerne så jeg på istad. Er 4 skruer og røske av ett deksel så er det 2 skruer pr høyttaler så det skal gå fort. Men isåfall hvordan sub burde jeg ha da? Og hva gjør man med ledninger osv? Mye å tenke på for en som er helt fersk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå