DNA Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Og vips så har dere gitt henne all den oppmerksomheten hun søkte med dette stuntet. Bra jobb folks! 7964594[/snapback] Du har nok samme tankegang som meg. Tenkte med en gang at det var et stunt, samme med Robbie og. Er jo GANSKE lagt opp når det skjer med 2 kjendiser samtidig? Folk er skamlurte. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Og vips så har dere gitt henne all den oppmerksomheten hun søkte med dette stuntet. Bra jobb folks! 7964594[/snapback] Synes jeg leste om at hun skulle legges inn også. PR-stunt det også ? Kanskje hun prøver å bevise at utseende ikke teller i denne bransjen... (ja, jeg synes hun ikke er fin skalla) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 http://www.side2.no/kjendis/article919616.ece ^^Update! Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 news of the world? er ikke det tabloidutgaven av se&hør? Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 news of the world? er ikke det tabloidutgaven av se&hør? 8075752[/snapback] slik jeg har forstått det så har de siden www.seher.no Forbanna reklame som kommer på tvn. Hater se og hør Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Les mer om Britneysaken her:- Britney tok ecstasy Skallet Britney ga nettrekord Britney skrev dødsliste - Britney har det bra - Britney må få hjelp nå Britney amok med paraply Se Britneys nye bilder Britney innlagt igjen Vil frata Britney foreldrerett Britney innlagt igjen Britney-frisør ble kjendis - Britney kan skade barna Se Britney barbere skallen Privatliv eksisterer ikkje nei. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Britney gjorde omtrent alt av det overnevnte for oppmerksomheten fordi det ble for stille for henne. Privatliv my ass, da sørger du ikke for å rounde opp alt som er av paparazzier FØR du går og gjør noe dumt heller. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 det er et godt poeng, hvorfor bruke en offentlig frisør?? Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 hørte noen sa "Det var bare for å få mer oppmerksomhet" og den som sa det må ha helt rett. gir henne ikke mer respekt eller et ekstra sjokk fordi hun skallet huet. flere nettsider som gir betalt for at jenter barberer hodene sine. Tull mener jeg. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Ifølge avisen News of the World skrev Britney 666, som er djevelens tegn, i pannen og løp gråtende ut av klinikken og skrek: Jeg er antikrist! Vet ikke om jeg skal flire, råflire eller bare falle sammen i latterkrampe. Det er så klart, og ufattelig tydelig, at den damen er så utrolig prkåt at det ikke er bra for noe. Og nei, jeg har ikke noe sympati for personer som oppfører seg sånn... Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Finnes mange som har media på nakken døgnet rundt, men de fjerner ikke håret sitt av den grunn. 8018151[/snapback] Men så er heldigvis folk forskjellig. Hadde jeg hatt folk som lusket i hagen min hadde jeg ikke vist nåde. 8019055[/snapback] Jepp. Ser jeg noen luske rundt utenfor her, bærer det rett til frisørsalongen altså! Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 - Britney tok ecstasySkallet Britney ga nettrekord Britney skrev dødsliste - Britney har det bra - Britney må få hjelp nå Britney amok med paraply Se Britneys nye bilder Britney innlagt igjen Vil frata Britney foreldrerett Britney innlagt igjen Britney-frisør ble kjendis - Britney kan skade barna Se Britney barbere skallen Legg merke til det jeg har markert med tykke bokstaver.... Lenke til kommentar
tunnel Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 - Britney tok ecstasySkallet Britney ga nettrekord Britney skrev dødsliste - Britney har det bra - Britney må få hjelp nå Britney amok med paraply Se Britneys nye bilder Britney innlagt igjen Vil frata Britney foreldrerett Britney innlagt igjen Britney-frisør ble kjendis - Britney kan skade barna Se Britney barbere skallen Legg merke til det jeg har markert med tykke bokstaver.... 8083257[/snapback] Ja? Hvor vil du? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Ja? Hvor vil du? at det er flere som har noe å si om Britney Spears? Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Det er jo igrunn ganske synd at en person på denne kloden som hadde drømmelivet med penger og utseende måtte kræsje ned som detta.. regardless om hva folk syns om ho~ Bortkasta :'\ Endret 6. mars 2007 av Fredrik- Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Historien om Britney: Uskyldig pike-> Hore-> Star-trek crew. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 dette er en syk sak....jeg gir faan i om folk klipper seg elelr ikke... la dama få gjøre som hu vil! det aller verste er ikek at hu klippet håret sitt, men at det går FORAN saker som faktisk er viktig... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 http://www.femina.no/php/art.php?id=373351 And it's on again! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Hoho, fett. Leite leite... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå