Gå til innhold

nå er det nok, Britney Spears.

toro6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Britney har barbert vekk alt håret. det har tydligvis klikka.

grunnen til at jeg nevner det er at jeg alltid har vært på laget hennes, av flere grunner.. ikke at jeg liker musikken, ikke heller at det er drømmedama..

poenget er uansett at dette skal bli vanskelig å forsvare. jeg har sett,kjent og  akseptert fucka folk før, men når jeg ikke forstår dem overhodet blir jeg litt redd :)

det var alt..

7963914[/snapback]

bra innlegg ... egentlig :yes::thumbup:

Lenke til kommentar

klart det var et bra innlegg, egentlig :D

Media koser seg nå,ja  :hrm: . Ikke rart det klikker for henne..har dem på nakken 24/7. Jeg hadde aldri greid det....

8013956[/snapback]

Finnes mange som har media på nakken døgnet rundt, men de fjerner ikke håret sitt av den grunn.

8018151[/snapback]

fokuset på Britney er vel egentlig uten sidestykke?

i de siste årene har det jo tatt helt av. det må en naken Michael Jackson, løpende gjennom downtown LA, med en marsboer hengene ut av ræva til for å trekke fotografene vekk fra en festende Britney Spears.

men det var nok ikke bare paparazziene alene, som fikk begeret til å flomme over?

Lenke til kommentar

tydeligvis ingen i hele verden ennå som har forstått at vi i denne situasjonen har med et utenomjordisk vesen å gjøre... Etter å ha levd mange år i skjul, ved å dukke opp om en ung popstjerne orket hun nå ikke lenger å leve i skjul og viste sitt sanne jeg.....

Det som er skremmende er ikke at ho er en marsboer i seg selv men at Knut Jørgen Røed Ødegård ennå ikke har funnet det ut :ohmy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...