chokke Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Ja... Det hele begyntem ed at jeg hadde en NEc 1760 NX som slutta å funke, denne ble levert inn til nec og 2 måneder etter (idag) fikk jeg en ny skjerm for den andre var gått ut av produksjon. Og jeg fikk da neste modell, Nec 1770 NX. Men etter 20 minutter med bruk ble blåfargen i skjermen helt borte... Så da lurer jeg på om det kan være kabelen som sitter litt skjevt eller om det er en farge i skjermen som er gått til helvete. Så kan kabelen være skylden? edit: der kom fargen tilbake... rart :S Endret 17. februar 2007 av chokke Lenke til kommentar
Changis Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 sjekk at pluggene sitter ordentlig fast i baade skjerm og skjermkort, og fest gjerne skruene.. har opplevd folk som har problemer med at farger forsvinner, kikker bak kabinettet og der staar skjermkort kabelen skjevt inni skjermkort pluggen.. ellers kan du forsiktig boeye litt paa kabelen fra den ene enden til den andre (ikke mye, bare slik at den beveger seg litt) saa ser du om det er kabelen iallefall Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 den fortsetter å sprette ut og inn med fargen . Sikker på at kabelen sitter ordentelig og. Så må jeg mest sannsynlig sende inn skjermen i gjen? Lenke til kommentar
Changis Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 "spretter" fargen i takt med at du boeyer paa kabelen? kan du teste skjermen paaa det andre uttaket i skjermkortet? kanskje ogsaa paa en annen maskin blir det ikke bedre er det nok en DOA (dead on Arrival) ergo Garanti. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 skjermen og maskinen kan stå helt stille, plutselig er fargen borte i 5 minutter. Deretter kommer den like overraskende tilbake... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå