Gå til innhold

PS3 lansering i Trondheim

henrikr

Anbefalte innlegg

Hvor mange konsoller tror dere at det kommer til Trondheim? Hovedsaklig Elkjøp ute på Tiller.

Er så usikker på om jeg skal forhåndsbestille eller ta sjansen å gå ut dit 08:00 på lanseringsdagen.

Har en følelse av at det vil bli mange fler konsoller til PS3 lanseringen iforhold til Wii.

Hva er deres synspunkter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det spørs. Prisen kan skremme mange vekk fra lanseringen, men da igjen, det er en Playstation så de som har og liker Playstaion fra før av vil med garanti troppe opp og skal ha den, koste hva det koste vil.

Wii var dog eksepsjonell, har ikke sett noe lignende før, med tanke på at det fremdeles er et sykelig behov for konsoller i landet, og så snart de kommer inn i butikker raser de ut igjen. Dette tror jeg ikke blir med PS3, av en del grunner. Prisen er en grunn, lanserings tidspunktet er et annet. Wii ble lanser førjuls, noe som kan ha boostet salget men kan likevell og ikke had noe effekt siden det kom veldig få konsoller før jul og de aller fleste ble revet bort.

Litt uklart egentlig med PS3, det kan gå begge veier. Jeg tror ikke det blir problemer noen dager etter lansering å få tak i PS3 men det er min mening.

Lenke til kommentar
Ja det stemmer vel det, sånn som med BC lanseringen.

Jeg har også en følelse av at du kan gå i butikken 2-3 dager etter lanseringen å finne en PS3. Men utrolig kjipt å sitte der uten noe som helst.

Kan jo ta feil.

7963944[/snapback]

det kommer kun ca 9000 maskiner til landet den 23 så det ville eg ikkje satset på..

Lenke til kommentar

ååå, får helt spasmer her altså.

På den ene siden, kan jeg bestiille fra komplett. Men hvordan kan jeg vite at de har den inne til meg hvis jeg bestiller nå.

På den andre siden. Hva om de får nok i Trondheim, til at jeg kan møte opp om natten/morgenen stå i kø og få meg en.

ååå. satan

Lenke til kommentar

Aldri skjønt hvordan de klarer å sove ute. Må jo være kaldt.

Jeg får vel sende en ny mail til komplett å høre

Hvordan er det med forhåndsbestilling? Betaler man på forhånd eller når jeg får varen?

Endret av henrikr
Lenke til kommentar

Hvordan er det med forhåndsbestilling? Betaler man på forhånd eller når jeg får varen?

7964311[/snapback]

Kaldt, det er jo bare å sitte i bilen å vente et par timer :p

Jeg klarte meg utmerket på Wii lanseringen iallefall. Men jeg gidder ikke å gjøre det for en PS3.

Lenke til kommentar

7964311[/snapback]

Du har tydelighvis godt av en natt ute, ta med deg soveposen og en termos med kakao, så skal du se det går ann å overleve en natt ute.

Endret av hifiking
Lenke til kommentar

har sovet ute en uke, var 27minus når vi kom tilbake i ett-tiden om dagen så alt går ann :p

Men greia er vel heller at man kommer kl to tre og gjør en happening ut av det, evt litt før. Tar med seg termos, grill og pølser og har de kos. kanskje en pils også. Da går tiden fort, så er det om å gjøre å ha dekning på kortet når man kommer inn :p (så klart er det lurt å være en vennegjeng for dem som lurte på det)

Lenke til kommentar
har sovet ute en uke, var 27minus når vi kom tilbake i ett-tiden om dagen så alt går ann :p

Men greia er vel heller at man kommer kl to tre og gjør en happening ut av det, evt litt før. Tar med seg termos, grill og pølser og har de kos. kanskje en pils også. Da går tiden fort, så er det om å gjøre å ha dekning på kortet når man kommer inn :p (så klart er det lurt å være en vennegjeng for dem som lurte på det)

7966725[/snapback]

Jaja, det er snakk om å få tak i en spillemaskin her, ikke en arktisk ekspedisjon.

Endret av benyeah
Lenke til kommentar

oj, dæven. Visste ikke at man kunne gjøre sånn. Elkjøp driver vel ikke med sånn gjør de?

For ta meg turen innom spaceworld i morra og høre om jeg kan sette meg på en venteliste. Selvom om jeg tror jeg er litt sent ute :p

Og forresten, komplett sender ut konsollene før 23.mars? De får vel konsollene før denne datoen?

Lenke til kommentar

Er ikke sikker dem vet hvor mange dem får. men ryktene sier at det kommer 9000 stk til lansering. så blir vel ikke så mange i ver butikk. Vet også at sony har spurt butikkene om hvem som står på vente listene, sånn at dem vet hvordan dem skal fordele maskinene. men er du blant dem første har du jo en god muliget til å få den ved lansering.

Endret av viul007
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...