Gå til innhold

White Knights (PS3)

Avean

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Animasjonane og grafikken er fine greier. Men best av alt er at detteser ut til å vere eit godt rollespel av samme typen som dei etterkvart gode gamle Final Fantasy-spela var. Ser utruleg fram til dette spelet. :)

EDIT: Og spelet heiter White Knight Story. Men det er berre ein arbeidstittel. :)

Endret av ShredLord
Lenke til kommentar

Regner med det er samme trailer som ligger i HD hos gametrailers dette;) Om folk er intressert.

EDIT: Såg HD klippet no. Dette her ser pokker så sinnsykt bra ut altså. Utrolig sømløst animasjonsmønster :D Men om dette ender opp som noe turbaserte greier så er det nok ikkje noe for meg. Dessuten nekter eg å tru det vil vere like artig å spille det dubbet over til amerikansk, blir så mye bedre med japanske stemmer atte :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Kan ikke gjøre annet enn å melde meg inn i "velkommen etter"-koret. Den video'n er jo hønngammel. Men ja, det ser utrolig fett ut, men jeg venter til jeg får se mer før jeg tar av. Det var jo bare 10% utviklert ved TGS-tider i fjor, så det er vanskelig å si noe om hvordan det blir...

Lenke til kommentar

Hadde den der typen spill vært min greie hadde jeg kjøpt meg PS3 på dagen... no questions asked. For det kommer nok flere lass med sånne spill til PS3, akkurat som det gjorde på PS2. Animasjonene ser jævlig bra ut da. Slossinga så ut til å være veldig ... flytende.

Lenke til kommentar
Jeg venter fremdeles på at JRPG-folkene skal komme over SNES, slik at de slutter å benytte seg av turbaserte systemer for alt mulig.

7969659[/snapback]

Hehe, selv elsker jeg turbaserte kamper. Men kan virke som om ting er litt i endring, Final Fantasy XII f.eks har visstnok et ganske annerledes kampsystem.

Lenke til kommentar

Turn based er nydelig( FF VII :love: )......Men turn based nå om dagen er litt mer "speeda" opp og litt mer frihet. FF XII har nå gått over til noe som kan ligne på Real time slåssing blandet med Vagrant Story. Har hatt spillet i 3 dager og det er ikke så "nedtur" som de største turn based fanatikerne hadde trodd. Jeg er mer enn fornøyd og endelig et helt nytt Final Fantasy :love:

White Knight Stories tror jeg blir utrolig fengende hvis de klarer å holde det de har vist hittils og forbedre det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...