Gå til innhold

Spider-man 3 first look

AnBa

Anbefalte innlegg

Spiderman 3 First Look på Gamespot

Offisiel hjemmeside

Den kommer IKKE på PC, ihvertfall ikke så langt, men vil være på følgende konsoller: PS2 | PSP | X360 | DS | GBA | WII | PS3

Så, noen som tror noe om dette? Har vi virkelig noe å se frem til?

De har hatt ganske god suksess med tidligere spill, ihvertfall med første, men vil den tredje i serien ta av?

Ser ut som den har potensiale. Og Wii har endelig fått et spill som faktiskt kan spilles på Wii.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
grafikken var ikke så veldig men, farge var blasse og kjedelige...

får håpe den ikke tar en superman...

7963973[/snapback]

Så også det. Trodde det bare var fordi selve Spiderman var blitt svart, og det skulle være dystert eller no slikt... Men jeg tar vel feil.

Lenke til kommentar
ligner veldig mykje på spiderman2, har hatt en del timer med det, var faktisk ganske underholdende...svinge rundt på hele manhattan...ser ut som dette blir en re-make med bedre grafikk...sjølv om grafikken i denne builden ikkje var noko og hippe hurra for..

7964105[/snapback]

men det er jo tross alt first look. Spillet er ikke ventet før fjerde mai.

Lenke til kommentar
Spillte en god del spiderman på GC og så spillte jeg litt spiderman 2 på PSP også.

Helt greie spill, med god underholdningsverdi.

Det hadde vært enda bedre om de fikk til et mer GTA preg over spillet. Det hadde vært noe det, å boltre seg gjennom New York helt fritt som spiderman :love:

7976579[/snapback]

det kan du i spiderman2 til ps2...:) Hele manhattan med fritt spillerom..

Lenke til kommentar

Kan vel trygt si at den aller første "teaseren" til spillet lovet langt mer enn det der. Bra folk glemmer fort... Håper utviklere stopper denne trenden snart.

Uansett ser jeg veldig fram til spillet, ser ut til å at det går mer i retning av Spiderman 2. Dette lover godt. Usikker på hvilken platform jeg skal ha dette spillet på. Blir muligens Wii om kontrollen blir bra.

Lenke til kommentar
Spillte en god del spiderman på GC og så spillte jeg litt spiderman 2 på PSP også.

Helt greie spill, med god underholdningsverdi.

Det hadde vært enda bedre om de fikk til et mer GTA preg over spillet. Det hadde vært noe det, å boltre seg gjennom New York helt fritt som spiderman :love:

7976579[/snapback]

det kan du i spiderman2 til ps2...:) Hele manhattan med fritt spillerom..

7976644[/snapback]

Spillte PS2 versjonen litt også, men det var ikke slik jeg hadde håpet, spillet hadde store begrensninger på den "frie" delen. Og det var generellt lite å gjøre.

Lenke til kommentar

Var nok litt lite variasjon ja. Men personlig lekte jeg med rundt omkring i byen hele tiden i Spiderman 2. Litt plagsomt at de tilfeldige handlingene blir værre og værre etter hvert du kommer lengre ut i spillet. Ikke alltid jeg har lyst til å denge to stk. roboter hvert minutt.

Men RPG-delen i spillet var veldig bra, samt det at du kunne styre hvor du skyter vevet. Ganske underholdende å lære å henge skurker opp i diverse lyktestolper osv. Håper spidersense kommer tilbake igjen også, ble mektig irritert over at dette var fjernet fra Ultimate Spiderman, og det at kampsystemet ble langt mindre dypt (noe mangelen av spidersense førte til også).

Lenke til kommentar

Dette spillet gleder jeg meg til. Har storkost meg med Spiderman 2 på PS2. Så ser frem til at spillet skal slenge seg over til PS3. Selv om det ikke blir noe grafisk perle. Noe som vi tydelig ser nå. Men det var ikke SM2 heller.

Det var utrolig gøy å slenge seg rundt manhatten mens man av og til, eller alt for ofte hørte en tvilsom jentestemme si "my baloooOOoon" Å man viste hva man skulle gjøre "don't give a fuck" og svinge videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...