AnBa Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Spiderman 3 First Look på Gamespot Offisiel hjemmeside Den kommer IKKE på PC, ihvertfall ikke så langt, men vil være på følgende konsoller: PS2 | PSP | X360 | DS | GBA | WII | PS3 Så, noen som tror noe om dette? Har vi virkelig noe å se frem til? De har hatt ganske god suksess med tidligere spill, ihvertfall med første, men vil den tredje i serien ta av? Ser ut som den har potensiale. Og Wii har endelig fått et spill som faktiskt kan spilles på Wii. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 grafikken var ikke så veldig men, farge var blasse og kjedelige... får håpe den ikke tar en superman... Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 grafikken var ikke så veldig men, farge var blasse og kjedelige...får håpe den ikke tar en superman... 7963973[/snapback] Så også det. Trodde det bare var fordi selve Spiderman var blitt svart, og det skulle være dystert eller no slikt... Men jeg tar vel feil. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 ligner veldig mykje på spiderman2, har hatt en del timer med det, var faktisk ganske underholdende...svinge rundt på hele manhattan...ser ut som dette blir en re-make med bedre grafikk...sjølv om grafikken i denne builden ikkje var noko og hippe hurra for.. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 ligner veldig mykje på spiderman2, har hatt en del timer med det, var faktisk ganske underholdende...svinge rundt på hele manhattan...ser ut som dette blir en re-make med bedre grafikk...sjølv om grafikken i denne builden ikkje var noko og hippe hurra for.. 7964105[/snapback] men det er jo tross alt first look. Spillet er ikke ventet før fjerde mai. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Spillte en god del spiderman på GC og så spillte jeg litt spiderman 2 på PSP også. Helt greie spill, med god underholdningsverdi. Det hadde vært enda bedre om de fikk til et mer GTA preg over spillet. Det hadde vært noe det, å boltre seg gjennom New York helt fritt som spiderman Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Spillte en god del spiderman på GC og så spillte jeg litt spiderman 2 på PSP også. Helt greie spill, med god underholdningsverdi. Det hadde vært enda bedre om de fikk til et mer GTA preg over spillet. Det hadde vært noe det, å boltre seg gjennom New York helt fritt som spiderman 7976579[/snapback] det kan du i spiderman2 til ps2... Hele manhattan med fritt spillerom.. Lenke til kommentar
............... Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Skulle vært eksklusivt til wii, lagt alt opp til at man kasta seg rundt i gatene med hjelp av wee kontrollene. Det høres morsomt ut Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Har av ein eller annen grunn aldri hatt sansen for superhelt spill. Spillte Spiderman 2 (eller var det 1?) noen imer på Xbox, men var ikkje heilt det mest givende Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Kan vel trygt si at den aller første "teaseren" til spillet lovet langt mer enn det der. Bra folk glemmer fort... Håper utviklere stopper denne trenden snart. Uansett ser jeg veldig fram til spillet, ser ut til å at det går mer i retning av Spiderman 2. Dette lover godt. Usikker på hvilken platform jeg skal ha dette spillet på. Blir muligens Wii om kontrollen blir bra. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Spillte en god del spiderman på GC og så spillte jeg litt spiderman 2 på PSP også. Helt greie spill, med god underholdningsverdi. Det hadde vært enda bedre om de fikk til et mer GTA preg over spillet. Det hadde vært noe det, å boltre seg gjennom New York helt fritt som spiderman 7976579[/snapback] det kan du i spiderman2 til ps2... Hele manhattan med fritt spillerom.. 7976644[/snapback] Spillte PS2 versjonen litt også, men det var ikke slik jeg hadde håpet, spillet hadde store begrensninger på den "frie" delen. Og det var generellt lite å gjøre. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Var nok litt lite variasjon ja. Men personlig lekte jeg med rundt omkring i byen hele tiden i Spiderman 2. Litt plagsomt at de tilfeldige handlingene blir værre og værre etter hvert du kommer lengre ut i spillet. Ikke alltid jeg har lyst til å denge to stk. roboter hvert minutt. Men RPG-delen i spillet var veldig bra, samt det at du kunne styre hvor du skyter vevet. Ganske underholdende å lære å henge skurker opp i diverse lyktestolper osv. Håper spidersense kommer tilbake igjen også, ble mektig irritert over at dette var fjernet fra Ultimate Spiderman, og det at kampsystemet ble langt mindre dypt (noe mangelen av spidersense førte til også). Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Dette spillet gleder jeg meg til. Har storkost meg med Spiderman 2 på PS2. Så ser frem til at spillet skal slenge seg over til PS3. Selv om det ikke blir noe grafisk perle. Noe som vi tydelig ser nå. Men det var ikke SM2 heller. Det var utrolig gøy å slenge seg rundt manhatten mens man av og til, eller alt for ofte hørte en tvilsom jentestemme si "my baloooOOoon" Å man viste hva man skulle gjøre "don't give a fuck" og svinge videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå