eivindhetalnd Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) De siste dagene har internett vært veldig tregt, da tenker jeg på tiden det tar fra jeg går inn på en nettside til siden er lastet inn. Jeg har en Chello Light(2000/300). I tillegg har jeg bredbandstelefon gjennom Telipol, den fungerer slik den skal. Dette gjelder enten jeg bruker Internet explorer, opera eller Firefox. Ellers har jeg Windows XP, AMD 1800+, 1,53 GHz og 512 MB RAM. Er det noen som har noen forslag? Vil en oppgradering av maskinen hjelpe på? Endret 17. februar 2007 av eivindhetalnd Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Hei. Oppgradering av maskinen din vil mest sannsynlig ikke gi noe merkbar endring i hvor for en internettside lastes. (I nesten alle tilfeller). Siden dette er noe som har oppstått de siste dagene, vil jeg heller påstå at dette enten er pga softwareproblemer (Spyware, virus, trojaner, o.l.), eller en feil hos din ISP (De som leverer internett til deg). Dersom du IKKE har en brannmur installert på PC'en din, og/eller ikke antivirus & antispyware -programmer så anbefaler jeg deg å skaffe dette i første omgang. Det er mange bra og gratis verktøy der ute, jeg nevner bl.a. Sunbelt Kerio Personal Firewall Avast Antivirus AdAware Personal Edition AVG Anti-Spyware (trial version i det minste). Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
eivindhetalnd Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 Takker for svar:) Jeg har Norman som jeg får gjennom Get som er min internettleverandør. Den tar jevnlige oppdateringer, så jeg håper ikke den skaper problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå