svidd_neger Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Vet at elektro er veldig populært. Men er det noe for meg? Jeg liker: - Å lage mat - Pc Jeg liker ikke: - Å lese - Å Fryse Lenke til kommentar
tvåførti Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Nja...ikke godt å si... må jo lese litt og fryse gjør man jo hvis man må jobbe ute. Må også være ganske praktisk anlagt. Jeg er snart ferdig med læra nå, men jeg jobber på fabrikk(innendørsarbeid) Lenke til kommentar
svidd_neger Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Hva består jobben mest av da? (elektriker) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Kjem an på kva du vil jobbe med. Industri: Feilsøking, fordelingssystemer, prosessanlegg. Husinstallasjon: Lamper, stikkontakter, varmepumper, kabeltrekking- og legging. Prosjekter: Installasjon på båt, store bygg ol. Som elektrikar kan du få jobb i nordsjøen, det er dog mange om beinet. Lesing er ein viktig del av å være elektrikar, iallefall mens du utdanner deg, det er mange forskrifter og normer å setje seg inn i. Som så mange andre yrker kan du risikere å måtte jobbe ute i -10 grader, men kler du godt nok på deg er det ikkje noko problem. Eg er akkurat ferdig med fagprøven etter å ha jobba i industrien i 2 1/2 år og har ikkje angra på at eg vart elektrikar. Gode jobbmulighetar har du og. Endret 17. februar 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå