RamGuy Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Vet ikke helt hvor jeg skal poste dette.. Men jeg trenger noen som kan bruke Photoshop eller noe i den duren, som kunne tenkt å ha hjulpet meg med litt enkel redigering av et par bilder jeg har.. Skulle bare ha fått lagt til noen effekter på dem, og jeg har ikke Photoshop, og har heller ikke peiling på programmet.. Så det hadde vært fint om noen kunne ha hjulpet meg med det.. Takk Lenke til kommentar
jammi Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Tja.. Fint om du sier eksakt hva du vil ha gjordt. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Tja.. Fint om du sier eksakt hva du vil ha gjordt. 7964223[/snapback] Skal bare legge til noen hjerter, eller "Love Effekter", kall det hva du vil.. Rundt noen bilder av jenta mi, som jeg skal bruke som bakgrunner osv.. Klarer ikke sånt selv Lenke til kommentar
jammi Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Aha.. Prøvd med MS Paint? Neida, jeg bare tuller Lenke til kommentar
Tore Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Legg ut bildene så kanskje noen tar det om de kjeder seg... Ingen bilder, ingen redigering... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå