Footy Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 fant en gang noe her på forumet om hvilke instilling å ha på Azureus for å få mest mulig ut av linja si.. Finner det ikke igjen, noen som har noen tips/guide om instillinger? Sitter med en Nextgentel Basic linje... Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Migrer til µTorrent. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Kanskje denne siden her kan hjelpe deg? Migrer til µTorrent µTorrent er et greit program, men i dette tilfellet så løser det desverre ikke trådstarters øsnke om å få mest ut av linja med azureus... Edit: rettet leif Endret 17. februar 2007 av Wipeout Lenke til kommentar
Footy Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Nei nei, glad i azureus.. Etter jeg hadde tweake den forrige gang så hadde jeg som regel en nedlastingshastighet på rundt 140-50kb/s... Det hender det skjer nå og, men ikke ofte.. Nå ligger den som regel å surrer på 40-60kb/s Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Nei nei, glad i azureus..Etter jeg hadde tweake den forrige gang så hadde jeg som regel en nedlastingshastighet på rundt 140-50kb/s... Det hender det skjer nå og, men ikke ofte.. Nå ligger den som regel å surrer på 40-60kb/s 7965093[/snapback] Jeg brukte og Azureus, og var fornøyd med hastighet på 100-200 kb/s. Etter at jeg byttet til µTorrent ble jeg misfornøyd med hastigheter på 100-200 kb/s da jeg ble vandt til over 600 kb/s Annbefaler deg å gi µTorrent en prøve. Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Azureus upload settings calculator Kanskje denne? Selv går jeg for uTorrent som legger beslag på langt mindre systemressurser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå