rvenes Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Ja... kor finner man dei? frister ikkje med 9999 ping... men har funne noken med 50-60 på (har isdn) men huska ikkje addressa! [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-12-05 12:51 ] Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Bruk "all seeing eye" eller bare sorter etter ping inni spillet, så får du de beste pingene først osv. Hadde kanskje ikke spilt med isdn uansett men...... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 5. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2002 Spele med isdn er ikkje noke problem. Fant server no med 30 ping på. Testa den Gamespy saken.... Meeeen... sortere etter ping inni spelet er jo på trynet... den viser 200 ping når den lister opp og 50-60 når man har joina! Lenke til kommentar
LameCamper Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Norsk server: http://www.battlefield-norge.tk Men den er communitybasert, så man må registrere seg for å få passord. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 8. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2002 YIKES for eit FORUM som var i den linken... måtte skitt meg logge seg inn for kvar post ein leste ikkje det at det virka da... for eg fekk ikkje lest ein einaste ein post der... og kor er dette altsjåandeauga? Lenke til kommentar
LameCamper Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Da har du antagelig skrudd av cookies i browseren din, gå til personvern i EI alternativer og sett den lavere. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 8. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2002 har ikkje rørt kakene mine eller personvernet i min browser. Dårlig forum mekker om alle må inn og stille den ned! Lenke til kommentar
LameCamper Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Saken er at IE er satt på et paranoid høyt nivå i utgangspunktet når det gjelder cookies, så jeg mente ikke at du selv hadde satt innstillingen sånn, men den var der fra før. Hvordan forumet er laget vet jeg ingenting om. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 last ned noe som heter All Seen eYe! det er kjempe fint program... du kan sortere etter ALLT! -land -ping -spillere -navn -ip -map -dedecaded osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå